וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב רוצה להתחזק בקשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ

9.12.2019 / 9:21

ניר קלינגר רוצה לצרף שלושה שחקנים אך יסתפק גם בשניים איכותיים. התקציב: 12-15 אלף יורו לחודש לכל שחקן זר שיגיע. פרנסיס קיירמה ישוחרר?

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון מהניצחון 0:1 על הפועל חדרה אמש (ראשון): "אם היינו משחקים טוב ומפסידים היו עושים מאיתנו צחוק בתקשורת על הפסד שלישי בשבוע. כרגע אנחנו צריכים נקודות". בנוגע לרכש, המאמן ניר קלינגר רוצה לצרף שלושה שחקנים אך יסתפק גם בשניים איכותיים. העמדות המבוקשות הן קשר אחורי, שחקן כנף וחלוץ. בהפועל תל אביב מקציבים סכום של 12-15 אלף יורו לחודש לכל שחקן זר שיגיע, כשבמקביל ישנו רצון לשחרר את פרנסיס קיירמה ושני ישראלים מהסגל הרחב.

"אי אפשר להתגאות ביכולת אבל היו נסיבות", אמר קלינגר. "שיחקנו שלושה משחקים השבוע והעייפות הורגשה. הפועל חדרה שיחקה על כדורים ארוכים והקשתה עלינו ללחוץ, היה גשם שוטף בחצי הראשון ולא היה פשוט, אבל באנו לקחת את הנקודות בכח. לא אמרתי פלייאוף עליון ואין לנו זכות להגיד, אנחנו במסע היחלצות ושיפור. ינואר? צריך המון עבודה ומזל כדי למצוא שחקנים שיוכלו לחזק אותנו".

"שמחים מאוד, ניצחון חשוב אחרי שני הפסדים מאוד כואבים", אמר ניר לקס. "היה חשוב לנו לבוא לפה ולקחת את הנקודות. היה משחק מאוד קשה מבחינת התנאים, והיינו צריכים לקחת את הנקודות האלו בשיניים. מאמין שלאט לאט נציג גם כדורגל יותר טוב. מה שונה אצל קלינגר לעומת אביטן? רואים הרבה יותר מחוייובת אצלנו, הרבה יותר לב ונשמה, ורואים שיש שיפור. ניר עובד איתנו הרבה טקטית. בדרבי נראינו הרבה יותר טוב אבל פשוט לא הצלחנו להבקיע גול, וזה ההבדל של המשחק הזה לעומת הדרבי".

סטפן ספירובסקי, שחקני הפועל תל אביב חוגגים. שלומי גבאי
סוף סוף אפשר לחגוג/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully