וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן נחלצה מפיגור וניצחה 1:3 את מונפלייה

האלופה הייתה בצרות במשחק החוץ, אבל ניימאר (75), אמבפה (76) ואיקרדי (81) דאגו למהפך עם בליץ בדקות הסיום. מונאקו הביסה 0:3 את אמיין. בשישי: ניצחונות לליון וליל

עריכת וידאו: ניר חן

המחזור ה-17 בליגה הצרפתית יצא לדרך אמש (שישי) עם הניצחונות של ליל וליון, ונמשך הערב עם חמישה משחקים נוספים בראשם המהפף של פריס סן ז'רמן, שגברה 1:3 על מונפלייה בחוץ. בשאר המשחקים: מונאקו הביסה 0:3 את אמיין לאחר מחצית ראשונה פושרת, בעוד ניס התאוששה מהתבוסה במחזור הקודם לסנט אטיין והביסה 1:4 בביתה את מץ המידרדרת. ראן ניצחה 1:2 את אנז'ה ושטרסבורג השיגה 2:4 על טולוז.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כדור חופשי נפלא. ניימאר/רויטרס

מונפלייה - פריס סן ז'רמן 3:1

האלופה דורסת בשנים האחרונות את הליגה הצרפתית, אבל סטאד דה לה מוסון לא האיר לה פנים. לפני שלוש שנים הובסה 3:0, לפני שנתיים חילצה 0:0 ובעונה שעברה הפסידה שם 3:2. גם הערב זה כבר נראה בדרך להפסד נוסף, אבל מהפך ברבע השעה האחרונה הבטיח עוד שלוש נקודות. פריס סן ז'רמן הסתבכה בעקבות שער עצמי של הארגנטינאי לאנדרו פארדס אחרי כדור קרן ובעזרת היד (41). האורחת לחצה ובדקה ה-73 קיבלה יתרון מספרי לאחר צהוב שני לפדרו מנדס, וניימאר ניצל זאת מיד בכדור החופשי וסובב לחיבורים בדקה ה-75. קצת יותר מדקה חלפה, והברזילאי בישל לקיליאן אמבפה שירה מצד שמאל אל הרשת והפך את התוצאה. בדקה ה-81 הרים אמבפה משמאל למאורו איקרדי שחתם עם וולה נהדר ולשניהם שבעה שערי ליגה.

עוד בוואלה!

הסערה החדשה בפריס סן ז'רמן: ניימאר כבש - והשתיק את האוהדים

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
כבש ובישל. קיליאן אמבפה/רויטרס

ליל - ברסט 0:1

הקבוצה של כריסטוף גאלטייר עם ניצחון שלישי ברציפות עולה זמנית אל המקום השני בטבלה. המארחת כבשה את השער בדקה ה-16 ושוב זה היה ויקטור אוסימן. הניגרי כבש את שער הליגה התשיעי שלו אחרי שקיבל מסירת רוחב מז'ונתן איקונה ובעט מקרוב פנימה את ה-0:1.

ויקטור אוסימן שחקן ליל. AP
לא עוצר. אוסימן חוגג את השער התשיעי שלו העונה/AP

נים - ליון 4:0

אחרי שלושה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות ולפני המשחק הגורלי מול לייפציג בליגת האלופות, קיבלה הקבוצה של רודי גרסיה את המתנה הכי טובה שאפשר לבקש. לא שאנחנו מזלזלים בנים חלילה, אבל היא נותרה בעשרה שחקנים כבר אחרי חמש דקות (תאו ואלס עם אדום ישיר) ובתשעה בדקה ה-40 (גאטן פאקז) ומשם היה ברור שליון תטייל לניצחון. ממפיס דפאי כבש בפנדל (16) והוסיף עוד אחד (64), חוסם עוואר (71) ויואכים אנדרסן (79) השלימו.

ממפיס דפאי שחקן ליון. רויטרס
נגד לייפציג כנראה שיהיה לדפאי וחבריו קצת יותר קשה/רויטרס

מונאקו - אמיין 0:3

לאחר מחצית פושרת מצד השחקנים של לאונרדו ז'ארדים, יצאה המארחת למחצית השנייה כמו מלוע של תותח והכריעה את המשחק בבליץ של שמונה דקות אשר במהלכן כבשה מונאקו שלוש פעמים ולמעשה הכריעה את ההתמודדות. וויסאם בן ידר העלה את המקומיים ל-0:1 בדקה ה-62 כשכבש שער יפה בסיבוב לאחר ערבובייה בהגנת האורחים. אלכסנדר גולובין סידר לגיז'רמו מאריפן את ה-0:2 לאחר מצב נייח. בלדה קייטה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-69 לאחר ששוער האורחת הדף כדור בצורה לא טובה ואיפשר לסנגלי לכבוש מקרוב. מונאקו עם שני ניצחונות רצופים, עלתה למקום התשיעי בטבלה.

וויסאם בן ידר שחקן סביליה כובש שער. GettyImages
מונאקו עם ניצחון חלק. וויסאם בן ידר/GettyImages

ניס - מץ 1:4

לאחר הרביעייה שחטפו בשבוע שעבר מרגלי סנט אטיין, כבשו הפעם השחקנים של פטריק ויירה רביעייה משלהם ועלו למקום ה-11. האורחת סופרת משחק שמיני ללא ניצחון בכל המסגרות, ושביעי ברציפות בליגה. וויליאן סיפריאן כבש ראשון בדקה ה-9 והשלים צמד לאחר שדייק מהנקודה הלבנה כארבע דקות לפני השריקה לסיום המחצית. איגנציוס גנאגו הקמרוני (59) ופייר לי מלו (75) חתמו רביעייה כשבתווך האורחים הצליחו רק לצמק עם שער של המחליף איברהימה ניאן בדקה ה-74. האורחת נותרה במקום ה-18, עמוק במאבקי התחתית.

משחקים נוספים:

ראן - אנז'ה 1:2
לראן: אמבאיי ניאנג (24, 80), ראשיד אליווי (90)

שטרסבורג - טולוז 2:4
לשטרסבורג: לאמין קונה (7), אדריאן תומאסון (26), לודוביק אז'ורק (48), לבו מוטהידה (75), לטולוז: ניקולא איסימאט-מירין (3), ווסלי סעיד (50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully