וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השופטים מאיים על סקציה נס ציונה: "תתנצלו או שתתבעו"

5.12.2019 / 15:12

העולה החדשה טענה שאדלר התעלם מצוות ה-VAR בהפסד להפועל חיפה. פריד ופוקסמן שהיו בניידת מכחישים בתוקף: "נלך למכונת אמת"

האזינו לשיחה

בווידאו: האזינו לשיחה בין זיו אדלר לצוות ה-VAR

איגוד השופטים מאיים לתבוע את סקציה נס ציונה בעקבות המכתב שהיא הוציאה מוקדם יותר היום (חמישי). אותו מכתב נשלח ליו"ר האיגוד יריב טפר ובו נטען כי העולה החדשה מקופחת דרך קבע על ידי שופטי ליגת העל. בין היתר צוין המקרה אמש, בו נשרק לחובת הקבוצה פנדל בדקה ה-96 נגד הפועל חיפה, שאותו הקבוצה מהכרמל ניצלה כדי לנצח 1:2.

במכתב של נס ציונה נטען "באוזניו של זיו אדלר (שופט המשחק י"ט), שופטי המסך, יגאל פריד ודוד פוקסמן, טענו שההחלטה אינה חד משמעית ושעליו ללכת לבדוק את החלטתו במסך אך אדלר החליט להימנע מכך למרות חוסר הוודאות, הדקה הקריטית ובקשת שופטי המסך" - החלק הזה גרם לסערה בקרב השופטים מכייוון שהם טוענים שמדובר בשקר ושלא הייתה כל קריאה כזו.

פוקסמן שכאמור היה חלק מצוות ה-VAR, הבהיר הבוקר: "לא היה ולא נברא, לא קראנו לזיו אדלר. זיהינו נגיעה בשחקן הפועל חיפה מזווית שלא ראו בטלוויזיה והלכנו עם ההחלטה של השופט, גם אם לא מדובר בפנדל ברור על פי כל הזוויות".

בעקבות הדברים הללו, בשעות הצהריים איגוד השופטים שלח לנס ציונה מכתב שאם אנשיה לא יתנצלו, הם חשופים לתביעה. בנס ציונה מיהרו להגיב וטענו שגורמים במועדון שמעו זאת מיגאל פריד שבעצמו היה בניידת ה-VAR. טפר התקשר לפריד כדי לברר וסיפר: "יגאל מכחיש ואמר שהוא מוכן ללכת למכונת אמת".

יגאל פריד שופט כדורגל. לירון מולדובן
מכחיש בתוקף. פריד/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully