וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה זועמת: "מצב מתמשך של קיפוח על ידי השופטים"

5.12.2019 / 12:56

בעולה החדשה טוענים אחרי ההפסד להפועל חיפה שאדלר נקרא לצפות באירוע על ידי צוות ה-VAR והתעלם. פוקסמן שישב בניידת: "לא היה לא נברא"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: ניר חן

בסקציה נס ציונה עדיין זועמים על צוות השיפוט בראשות זיו אדלר, במשחק ההפסד אתמול (רביעי) 2:1 להפועל חיפה. העולה החדשה ספגה מפנדל מפוקפק בדקה ה-97 ואנשיה טוענים שאדלר נקרא לצפות באירוע על ידי צוות ה-VAR. יחד עם זאת, חשוב לציין שבאיגוד השופטים בדקו את הנושא ומצאו שהשופט לא נקרא לצפות באירוע. דוד פוקסמן שהיה חלק מצוות ה-VAR אף הבהיר: "לא היה ולא נברא, לא קראנו לזיו אדלר. זיהינו נגיעה בשחקן הפועל חיפה מזווית שלא ראו בטלוויזיה והלכנו עם ההחלטה של השופט, גם אם לא מדובר בפנדל ברור על פי כל הזוויות".

סקציה נס ציונה שלחה היום מכתב למנכ"ל איגוד השופטים יריב טפר, שעליו חתומים היו"ר דודו עוז והמנכ"ל רונן זייגרמן. שם נכתב:

"בשנים האחרונות הושקעו כספים רבים בענפי הספורט השונים בנס ציונה, וכך גם בקבוצת הכדורגל שהעפילה בסיום העונה החולפת לליגת העל לאחר היעדרות של 51 שנים. אנו מבקשים להאיר את עיני אוהדי הספורט והתקשורת למצב מתמשך ובלתי נסבל של קיפוח הקבוצה בהחלטות שופטים בחלק גדול ממשחקי הקבוצה מתחילת העונה.

"להרגשתנו נוצר הרושם שלשופטים קל יותר לשרוק נגד שחקני נס ציונה אך כשהמצב הפוך - קולו של השופט לא נשמע. במשחק אתמול עם הפועל חיפה, בדקה ה-96 שרק זיו אדלר לכדור עונשין מ-11 מטרים לאחר כביכול עבירה שנעשתה על ענר שכטר.

"באוזניו של אדלר שופטי המסך, יגאל פריד ודוד פוקסמן, טענו שההחלטה אינה חד משמעית ושעליו ללכת לבדוק את החלטתו במסך אך אדלר החליט להימנע מכך למרות חוסר הוודאות, הדקה הקריטית ובקשת שופטי המסך. מדוע בדקה ה-45 דווקא כן החליט ללכת למסך ולשרוק לכדור עונשין והרחקתו של אטו?

"מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה לא מוכן להצטייר כ'נמושות הליגה' ולא נשתוק יותר לנוכח שריקות והחלטות של שופטים כאלה ואחרים שידם קלה על 'המשרוקית' במשחקי הקבוצה 'הקטנה והצנועה'.

"אנו מבקשים בכל לשון של בקשה משופטי ליגת העל שינהלו את המשחקים בצורה ספורטיבית, הוגנת, ללא מורא וחשש".

השופט זיו אדלר מעניק פנדל להפועל חיפה מול סקציה נס ציונה. לילך וייס רוזנברג
למרות הטענות של הסקציה, אדלר לא נקרא לצפות באירוע של הפנדל/לילך וייס רוזנברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully