וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינגר ביקש חיזוק והתקשה להירגע: "לא נתקלתי במשחק כזה כל הקריירה"

5.12.2019 / 7:29

האדומים מתקשים לעכל את ה-3:0 בדרבי. המאמן נדהם מהתוצאה, הוא והמנהל המקצועי רוצים רכש להתקפה, אולהה ינחת במהלך החודש

צלם הפועל תל אביב/ניב אהרונסון

בווידאו: צלם הפועל תל אביב נפצע מרימון שהושלך מיציע מכבי תל אביב

עיקרי הדברים

- משה סיני וניר קלינגר ביקשו מהבעלים חיזוק התקפי

- החלוץ הניגרי מייקל אולהה ינחת במהלך החודש

- ניר קלינגר לא נרגע דקות ארוכות אחרי ההפסד אמש

- לקראת חדרה: קלינגר לא רוצה לראות שבירה מנטלית

seperator

1. בעית הכיבושים בראש סדר העדיפות בהפועל תל אביב

אחרי שני ההפסדים לבית"ר ירושלים ביום ראשון ואמש (רביעי) למכבי תל אביב בדרבי, בהפועל תל אביב לוחצים כדי לצרף שחקני התקפה בחלון ההעברות של ינואר. גם אם קשה למצוא מציאות באמצע העונה, משה סיני וניר קלינגר כבר ביקשו מבעלי הקבוצה להתחזק בשחקני התקפה מאחר שניכר היטב שיש להפועל תל אביב בעיה קשה בכיבוש שערים. אמש בדרבי הדבר בלט במיוחד כשהפועל תל אביב שלטה בדקות רבות והכתיבה את קצב המשחק, אבל היה לה קשה מאוד להבקיע. מאמן הקבוצה ניר קלינגר לא אהב את זה שהתקשורת מזכירה לו שמאז שהוא הגיע הקבוצה כבשה רק שער אחד בפנדל. "אני אשם. אני אחראי", אמר קלינגר בציניות. "אני מקווה בשלב הזה שמה שהלך לקורה כמו הבעיטה של עמרי אלטמן ייכנס פנימה ומה שהלך שלושה מטר הצידה יילך שלושה מטר לצד השני".

שחקן הפועל תל אביב דמבה קמארה. ניב אהרונסון
מוכים וכואבים. הפועל תל אביב/ניב אהרונסון

2. מייקל אולהה ינחת בקרוב. קלינגר התקשה להירגע מההפסד

מי שיגיע במהלך החודש הנוכחי לקבוצה הוא החלוץ הניגרי מייקל אולהה. בתחילה הוא יצטרף רק לאימונים, אבל בהמשך הוא צפוי לחתום כשחלון ההעברות ייפתח בחודש הבא. "בטוח שיהיה חיזוק בינואר", הבטיח אמש קלינגר. "אנחנו בקשר יומיומי. הבעלים, משה סיני ואני ואנחנו כל הזמן עובדים. אני פחות עוסק כרגע ברכש עצמו כי יש המון עבודה בקבוצה. לא במקרה הפכנו את הקבוצה למחוייבת יותר, עובדת ונמרצת. נכון שהתוצאה רעה מאוד מבחינתנו, ועם כל השנים שלי בכדורגל אני מתקשה למצוא מילה חוץ מהזויה כדי לתאר את התוצאה שהיתה כאן הערב. עם כל מה שעברתי בכדורגל, מעולם לא נתקלתי במשחק כזה".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: איביץ' לא התלהב, יונתן כהן חגג: "תמיד חלמתי להבקיע בדרבי"

לכתבה המלאה
מייקל אולהה, שחקן הפועל תל אביב. אתר רשמי הפועל תל אביב, אתר רשמי
זה הפיתרון? מייקל אולהה/אתר רשמי, אתר רשמי הפועל תל אביב

3. המטרה של קלינגר לקראת חדרה: מאבק בייאוש ובשבירה המנטלית

אז הפועל תל אביב לא אספה אפילו נקודה מהמפגשים עם בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב, אבל עם כל הכבוד הליגה שלה זה המשחק במחזור הקרוב מול הפועל חדרה. ביום ראשון תחכה לאדומים הפועל חדרה וגם היא סימנה את המפגש הזה כמשחק בו היא יכולה לחשוב על נקודות אחרי שבעצמה שיחקה מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה בשני המשחקים האחרונים ולא היתה קרובה להפתיע.

אם יש משהו שבהפועל תל אביב יילחמו עליו בימים שנותרו עד למשחק זה הימנעות משבירה מנטלית אחרי שהקבוצה שיחקה טוב במחצית השנייה מול בית"ר ירושלים ואמש בכל המשחק מול מכבי תל אביב ובכל זאת הפסידה בשני המשחקים. "אסור לנו להישבר מנטלית", אמרו אמש בהפועל תל אביב. "כשמשחקים טוב ולא לוקחים נקודות, עלולה להיות שבירה קשה ומזה צריך לחשוש לקראת המשחק מול הפועל חדרה. צריך לדאוג שהשחקנים לא מרוסקים מנטלית ומיואשים. זה הדבר הכי חשוב שקלינגר יצטרך להילחם בו בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully