וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: איביץ' לא התלהב, יונתן כהן חגג: "תמיד חלמתי להבקיע בדרבי"

4.12.2019 / 22:30

מאמן מכבי תל אביב לא התרשם מהתוצאה הסופית בדרבי: "היו לנו הרבה בעיות, המחליפים עזרו לנו לסיים כפי שרצינו". יונתן כהן: "צריכים להשתפר אבל הכי חשוב זה שניצחנו. התוצאה לא משקרת"

למשך דקות ארוכות היא אולי לא שכנעה, אבל מכבי תל אביב עשתה את שלה גם הערב (רביעי), ואם בדרבי בו היא לא בשיאה היא בכל זאת מביסה 0:3 את הפועל תל אביב, זה אומר הכל. אבי ריקן (15), יונתן כהן (88) ואילון אלמוג (95) כבשו, דניאל טננבאום כבר סופר 1,173 דקות ללא ספיגה.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. ניב אהרונסון
החיוך הזה לא נראה בסיום. איביץ'/ניב אהרונסון

גם ולאדן איביץ' הסכים שהתוצאה אולי מרשימה, אבל היכולת לא. "אחרי ה-0:1 היו לנו הרבה בעיות במשחק", הודה. "היתה להפועל הרבה מוטיבציה לכבוש, הם שיחקו אגרסיבי, איבדנו את תכנית המשחק שלנו לדקות ארוכות. יש לנו הרבה דברים לשיפור לאחר המשחק הזה. ביצענו שינויים, השחקנים שעלו מהספסל עזרו לנו וסיימנו את המשחק כפי שרצינו, אבל אני אומר שוב - היו לנו הרבה בעיות.

"אנחנו יכולים להיות מרוצים מהניצחון, 0:3 זו תוצאה גדולה, אבל בשבת יש לנו עוד משחק קשה. אנחנו שמחים בגלל הניצחון, עוד נותרו הרבה משחקים ואנחנו בסך הכל רוצים להשתפר. כולנו יודעים מה עלינו לעשות ומה המטרה שלנו, אפשר לחגוג עד מחר אבל מחר נצטרך להתכונן למשחק הבא".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה 0:3 את הפועל תל אביב בדרבי

לכתבה המלאה
View this post on Instagram

Yesssssss ?

A post shared by Dor Micha (@dormicha) on

יונתן כהן התייחס ליכולת הלא מרשימה של קבוצתו: "תמיד בדרבי המשחק יותר אגרסיבי וזה לא פשוט. באנו לנצח והשגנו את המטרה. זה שמהלך המשחק לא היה טוב, את זה צריך לשפר, אבל זה לא משנה כי לקחנו את שלוש הנקודות. המאמן צודק, אנחנו צריכים להקשיב לו. נשמח היום, ומחר נמשיך לעבוד כדי להשתפר. אבל הכי חשוב זה שניצחנו בדרבי.

"מגיעה מילה טובה לקהל שלנו, הרגשנו בבית, ה-8,000-7,000 שהגיעו הרגישו כמו 20 אלף. חלמתי תמיד להבקיע בדרבי, זה היה החלום שלי, אנחנו שוב לא ספגנו וממשיכים בדרך שלנו. בדרבי קשה לדעת מה יהיה במשחק. ציפינו למשחק אגרסיבי, לא נפלנו מהם בשום דבר באגרסיביות, והתוצאה לא משקרת לדעתי.

"אני לא יודע אם אני באנקר בהרכב. קיבלתי סוג של סטירה מהמאמן במחזור הרביעי והוא החזיר אותי למסלול שלי. אני שמח להשתפר, ולעזור לקבוצה. בלי ז'איר? לא פשוט, אבל פיבן החליף אותו ואני לא חושב שחסרונו הורגש. לז'איר אאחל מה שצריך".

על הפער בפסגה: "זה מוקדם מדי, אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ולא על שום קבוצה אחרת. אין זמן להסתכל על הטבלה, בשבת כבר נשחק מול נתניה שמאוד השתפרה".

אילון אלמוג (מימין) עם דור מיכה שחקני מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
אילון אלמוג (מימין) עם דור מיכה שחקני מכבי תל אביב/ניב אהרונסון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, איתן טיבי. ניב אהרונסון
שחקני מכבי תל אביב חוגגים, איתן טיבי/ניב אהרונסון
דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
דניאל טננבאום שוער מכבי תל אביב/ניב אהרונסון
איתי שכטר (מימין) עם שחר פיבן, דור מיכה שחקני מכבי תל אביב. ניב אהרונסון
איתי שכטר (מימין) עם שחר פיבן, דור מיכה שחקני מכבי תל אביב/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully