וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "הייתי מאוד לא מרוצה אם הייתי מתגורר בבית משלי במנצ'סטר"

הפורטוגלי התייחס לתקופתו כמאמן מנצ'סטר יונייטד, וענה לטענות לפיהן שהה במלון כי לא היה מחוייב: "היה לי הכל. אם הייתי בדירה רגילה זה היה יותר קשה"

עריכת וידאו: ניר חן

אוהדי טוטנהאם לא יכלו לדמיין פתיחה טובה יותר לקדנציה של ז'וזה מוריניו במועדון, שהחלה בצורה חלומית עם שלושה ניצחונות בשלושה משחקים. לקראת המשחק של התרנגולים נגד קבוצתו הקודמת, מנצ'סטר יונייטד, נזכר הפורטוגלי בתקופתו בשדים האדומים, ואף ענה לחלק מהביקורות שהופנו כלפיו.

כזכור, לאורך תקופתו באולד טראפורד שהה המיוחד בבית מלון בעוד משפחתו נשארה להתגורר בלונדון, מה שגרר תגובות מצד אוהדי מנצ'סטר יונייטד שטענו כי הדבר מראה על חוסר מחוייבות מצד מוריניו. "הייתי מאוד לא מרוצה אם הייתי מתגורר בבית משלי במנצ'סטר", שיתף המאמן. "אם זה היה כך הייתי אני זה שצריך לנקות, לגהץ, לבשל - ואני יודע להכין רק ביצים מטוגנות עם נקניקיות - לא רציתי בזה.

"גרתי בדירה מופלאה", המשיך מוריניו. "זה לא היה חדר, וזה לא שגרתי שם רק לשבוע. זו היתה הדירה שלי, כל החפצים שלי היו שם. זו הייתה דירה רגילה, רק שהייתה לי את האפשרות לבקש שיביאו לי קפה או ארוחות. הייתי צופה בכדורגל ועובד עם הצוות המקצועי ותוך כדי הייתי מתקשר ומבקש שיביאו לנו אוכל. היה לי הכל. אם הייתי גר בדירה רגילה לבד זה היה הרבה יותר קשה. היה לי טוב, יותר מטוב".

מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו. רויטרס
"גרתי בדירה מופלאה במנצ'סטר". ז'וזה מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully