וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "ההפסדים פגעו מאוד בביטחון שלנו". שהר: "השתחרר הרבה לחץ"

3.12.2019 / 22:21

מאמן באר שבע נשם לרווחה אחרי ה-0:1 על כפ"ס. על מליקסון: "רציתי לתת לו דקות, אבל היה לי חילוף כפוי". אופיר חיים: "לא רגילים לעומס הזה, אי אפשר לנצח בלי לכבוש שערים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

היכולת עדיין לא משכנעת, וזאת בלשון המעטה, ובכל זאת הפועל באר שבע חזרה הערב (שלישי) למסלול הניצחונות, עם 0:1 חלש על הפועל כפר סבא. הקבוצה של ברק בכר הצליחה להתאושש מההפסדים לבני יהודה וסקציה נס ציונה בזכות שערו השמיני העונה של בן שהר (18), אך היכולת הזו לא תספיק למשחק מול מכבי חיפה ביום שני. במהלך המחצית השנייה התכוון בכר להחזיר את מאור מליקסון לכר הדשא לראשונה זה חצי שנה, אולם פציעה של לואי טהא שינתה את התכניות ובמקום הקפטן נכנס מאור מליקסון. בכר התנצל בפני הקשר הוותיק, שעשוי לקבל דקות בכורה העונה במחזור הבא.

ברק בכר אמר בסיום: "היה לחץ, אי אפשר להסתיר את זה. שני ההפסדים מאוד פגעו בביטחון שלנו. החבר'ה באו ותפקדו יפה. במחצית הראשונה היה כדורגל. בחצי השני ככה ככה, אבל אחרי שני הפסדים רוצים לשמור על התוצאה וכולם נתנו 100 אחוז. דיברנו על זה שהיה לחץ. הגענו לעוד מצבים כדי לגמור את הסיפור אבל לא עשינו את זה. כולם השאירו הכול במגרש והיה כיף לראות את זה. בסופו של דבר השגנו את מה שרצינו וזה הכי חשוב".

על מאור מליקסון: "ברור שהוא חסר. כולם יודעים מי זה מליקסון. רציתי לתת לו דקות, אבל היה לי חילוף כפוי. צריך לחכות למשחק הבא".

בן שהר כובש השער אמר: "השתחרר הרבה לחץ במיוחד אחרי השבועות האחרונים. זה 0:1 קטן, אבל אלו שלוש נקודות שאנחנו צריכים כרגע. לפני כמה ימים היה משחק שהפסדנו בבית וזה היה מאוד מאוד קשה. אני לא מרגיש חוסר ביטחון, היה סוג של מערבולת שאני שמח שיצאנו ממנה".

ברק בכר הפועל באר שבע מאמן. יוסי ציפקיס
לאט לאט. בכר/יוסי ציפקיס

מנגד, הפועל כפר סבא לא כבשה כבר 510 דקות ברציפות ואופיר חיים מודאג. "ידענו שהם עולים עם חמישה שחקני הגנה ובכל זאת טעינו", סיכם. "שחקנים לא ביצעו את מה שדרשתי, אבל אני לוקח את האחריות על זה כי לא הייתי מספיק ברור. בחצי השני היינו יותר טובים, אבל לא היינו שווים נקודה. "יש לנו עכשיו את רעננה שזה המשחק הכי חשוב. אנחנו לא במצב אידיאלי, ידענו שיהיה קשה. עבדנו קשה בפגרה, אבל העומס מכריע. אנחנו לא רגילים לזה. אנחנו צריכים להעז יותר ולשחק על התקפה. זה היה נראה כאילו רצינו רק 0:0. זה לא נראה טוב. אי אפשר לנצח בלי להבקיע שערים".

על החילוף על עומר פדידה במחצית אמר המאמן: "מבחינה טקטית ידענו איך באר שבע הולכת לשחק. פדידה שחקן שאני מעריך, אבל מבחינה טקטית הוא לא עשה מה שרציתי. זה בסדר, ממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully