וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין קורצקי לדוס סנטוס. אבוקסיס: "מצפים שנשחט קבוצות - אנחנו לא שם"

מאמן הפועל רעננה ובלם בני יהודה צעקו זה על זה, לפני שנרגעו. מאמן הכתומים: "שלטנו אבסולוטית". קורצקי: "זה ברח לנו, חבל"

דור ג'אן (מימין) עם מתן בלטקסה שחקני בני יהודה. קובי אליהו
מצד אחד נמנעו מהפסד, מצד שני החמיצו לא מעט. שחקני בני יהודה בסיום/קובי אליהו

סיום עצבני למשחק בין בני יהודה להפועל רעננה באצטדיון בלומפילד הערב (שלישי). הכתומים השוו ל-1:1 בדקה ה-89 בזכות פנדל של דור ג'אן ומנעו מהקבוצה מהשרון ניצחון חוץ ראשון העונה, כשלאחר השריקה התעמת המאמן מנחם קורצקי בצורה מילולית עם הבלם אליסון דוס סנטוס מבני יהודה. "אמוציות של משחק", סיכם קורצקי את התקרית הקטנה שאחריה קיבל כרטיס צהוב, כשיוסי אבוקסיס אישר: "אליסון קצת התעצבן בסיום שהם צעקו. אלה אמוציות של משחק, לא יותר".

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. קובי אליהו
אמוציות של משחק. מנחם קורצקי/קובי אליהו

אבוקסיס לא הסכים לביקורת שהושמעה נגד קבוצתו ואמר: "הייתה פה חצי שעה של כדורגל מצוין שלנו, בהתקפה הראשונה שלהם הם כבשו. הגענו להמון מצבים, אנחנו לא ברצלונה או ריאל מדריד עדיין, ובכל זאת שלטנו במשחק בצורה אבסולוטית. לא נגיע ל-20 מצבים במשחק, אנחנו בני יהודה, זה שמצפים שנשחט קבוצות - אנחנו לא שם, גם הקבוצות הגדולות לא שוחטות את היריבות. לא היינו מספיק חדים מול השער, במחצית אמרתי לשחקנים שאני לא מאוכזב מהם, הם נתנו הכל, גם אחרי תיקו או הפסד צריך לפרגן לשחקנים. הייתה פה לחימה אדירה, לא ויתרנו, וזה מראה על אופי".

קורצקי סיכם: "זה ברח לנו, חבל. השחקנים התאמצו, חזרנו יותר מדי אחורה. בני יהודה לא הגיעה למצבים, הרבה הנעת כדור רוחבית. אני לא יודע מה היה עם הפנדל, לא ראיתי. כמובן שהיינו צריכים את הניצחון הזה, אבל עברנו משחק לא קל. בני יהודה קבוצה מצוינת. אני חושב שהיינו שווים יותר מנקודה, אבל התקופה הזאת מאוד קשה ואנחנו לא מצליחים להשתחרר ממנה. נאסוף את עצמנו, נמשיך לחבק את השחקנים ויש לנו משחק נוסף ביום שבת".

השוער אסף צור, המצטיין של רעננה במשחק: "שוב חטפנו גול בדקה ה-90 שמנע מאיתנו לנצח, אבל אפשר היה לראות הרבה דברים חיוביים שלנו, הרבה לחימה, הרבה הקרבה, ואני מאמין שנצא לדרך חדשה. אנחנו סובלים מהרבה חוסר מזל, דברים שפשוט לא הולכים לנו. אני מקווה שזה יתהפך. אני שואף הכי גבוה שאפשר ורוצה להגיע הכי גבוה בקריירה שלי, אבל הדבר החשוב כרגע הוא מבחינה קבוצתית".

עוד בוואלה!

בני יהודה סיימה ב-1:1 ביתי מול הפועל רעננה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully