וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "סגל יודע מה אני תורם". רפואה: "נקבל החלטות קשות"

אחרי הניצחון השלישי ברציפות, מאמן נתניה התייחס לתקופה הרעה: "קיבלתי שקט מההנהלה". מאמן קרית שמונה: "אם הייתי מביא את השינוי, לא היינו במקום האחרון"

כרם ג'אבר מכבי נתניה עם פאטוס בצ'יראי. ברני ארדוב
בנתניה יקוו שהפציעה שלו לא חמורה. בצ'יראי עם כרם ג'אבר/ברני ארדוב

אחרי פתיחת עונה רעה מאוד שלה, מכבי נתניה השיגה הערב (שלישי) ניצחון שלישי ברציוף ועלתה שוב על הגל. הקבוצה של דראפיץ' הכניעה בביתה את עירוני קרית שמונה עם 0:1 קטן משער בפנדל של פאטוס בצ'יראי. בניגוד למשחק מול הפועל חיפה, נתניה לא הציגה יכולת טובה אבל ניצלה הרבה נאיביות של קרית שמונה שהגיעה למצבים, אבל כמו במשחק מול מכבי תל אביב, לא מצליחה להבקיע ואין לה את המוציא לפועל בהתקפה.

סלובודן דראפיץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
יכול שוב לחייך. סלובודן דראפיץ'/ברני ארדוב

סלובודן דראפיץ' אמר לאחר המשחק: "נגד הפועל חיפה שיחקנו מצוין, היום פחות אבל לקחנו נקודות. היו חסרות לנו נקודות, כיף לנצח ולתקן את הטעויות אחרי ניצחון. יש לנו 15 נקודות, אנחנו צריכים להמשיך - יש לנו את מכבי תל אביב, אחר כך יש סיבוב שלם. צריך להשתפר ולשחק לפחות כמו ששיחקנו מול הפועל חיפה. אני לא בא בטענות לשחקנים, היה לחץ אחרי ארבעת ההפסדים".

מאמן נתניה נשאל דווקא על רצף ההפסדים ממנו יצאה הקבוצה ואמר: "קיבלתי שקט מההנהלה, ידענו שאנחנו צריכים להתרכז רק בעבודה שלנו ואיך משתפרים. ידענו שאנחנו לא משחקים כדורגל טוב, אנחנו עם אייל סגל שלוש שנים והוא יודע מה אני תורם למועדון. יש בינינו מערכת יחסים מצוינת, כך שהשקט הזה מאוד עזר לנו לצאת לדרך חדשה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה

לכתבה המלאה
קובי רפואה מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא מצליח להוציא את העגלה מהבוץ. קובי רפואה/ברני ארדוב

גבי קניקובסקי: "אנחנו אחרי תקופה פחות טובה ומנסים להתעלות על עצמנו, בשבת יהיה המשחק הכי חשוב. אני חושב שזו האנרגיה, כל שחקן הבין מה הוא צריך לעשות במגרש ונותן 100 אחוז, ורואים את זה. הבנו את המצב שלנו, שאנחנו למטה, ושזה לא המקום של נתניה. אני שמח שהתחלנו להתעלות. כולם פה מובילים את הקבוצה ביחד".

קובי רפואה המתוסכל אמר: "אנחנו לא מספיק טובים, הטבלה לא משקרת וכל מילה אחרת שאגיד היא תירוץ. שלושה משחקים אנחנו מפסידים 1:0, בכל משחק שורקים נגדנו פנדל. אני אף פעם לא מיואש. אם הייתי מביא את השינוי כרגע לא היינו במקום האחרון, אבל הליגה עוד ארוכה. צריך לחשוב, לקבל החלטות, לפעמים קשות, וזה מה שנעשה. לא הגענו למצבים, היו פערים גדולים בין ההגנה לקישור להתקפה, אנחנו לא מספיק נחושים לייצר מצבי הבקעה. אני האחרון שירים ידיים, אבל זה המצב, נצטרך להרים את השחקנים ולהמשיך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully