וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: הפועל ירושלים הביסה את אנטוורפן 72:94

האדומים קטעו רצף של שני הפסדים במפעל ושיפרו את מצבם בחלק העליון של בית ב'. ג'ייקובן בראון בלט במחצית הראשונה ונפצע, פלדין (17 נקודות) הוליך שבעה שחקנים בספרות כפולות שחיפו עליו

שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון. אתר פיב"א, אתר רשמי
הצטיין ונפצע. בראון/אתר רשמי, אתר פיב"א

לאחר שני הפסדים רצופים במפעל, שבה הערב (רביעי) הפועל ירושלים למסלול הניצחונות בליגת האלופות של פיב"א, כשהביסה בביתה 72:94 את אנטוורפן ושיפרה את מעמדה בפסגת בית ב' הצמודה. אחרי רבע ראשון צמוד, ברחו האדומים ברבע השני, ובשלישי כבר הוליכו ב-20 הפרש. עודד קטש בוודאי לא אהב את הפציעה של ג'ייקובן בראון, שבלט במחצית הראשונה אך לא יכול היה לשחק בשנייה, אולם מאמן מחזיקת הגביע יכול לשאוב עידוד מכך שבהיעדרו של הגארד המצוין, היה מי שייקח פיקוד וידאג לניצחון. במקרה הזה, היו אלה ג'יימס פלדין (17 נקודות) ופחות או יותר כל שחקן שדרך על הפרקט, כשלא פחות משבעה כאלה קלעו בספרות כפולות.

קלעו להפועל ירושלים: ג'יימס פלדין 17, מינדאוגס קופשאס 12, סולימן בריימו 12 ו-7 ריבאונדים, טיישון תומאס 12 ו-8 ריבאונדים, טרנט לוקט 11, ג'ייקובן בראון 11, נמרוד לוי 10, תמיר בלאט 5 ו-9 אסיסטים, עידן זלמנסון 4. אייזאה קאזינס שותף (19 דקות) ולא קלע.

בלטו באנטוורפן: לוקה רופניק 15, האנס ואנווין 12, ויקטור סנדרס 11.

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. אתר פיב"א, אתר רשמי
לקח פיקוד. פלדין/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

ג'ייקובן בראון בלט בפתיחה והעלה את האדומים ל-2:7 מהיר, לוקה רופניק הפך והעניק לאורחת את היתרון - 20:22 בסיום הרבע הראשון.

רבע 2:

טיישון תומאס היה האיש של האדומים בפתיחת הרבע השני, אלא שהבלגים צלפו מחוץ לקשת ונשארו קרובים. הבריחה הירושלמית נעשתה ממש בסמוך למחצית, כשמינדאוגס קופשאס, בראון ונמרוד לוי דאגו לריצת 0:12 וליתרון 37:48 עם הירידה לחדרי ההלבשה. עם זאת, בראון נפצע ובמארחת הודיעו כי לא ישוב עוד לשחק הערב.

רבע 3:

בהיעדרו של בראון לקחו סולומון בריימו, נמרוד לוי וג'יימס פלדין אחריות ודאגו שירושלים תשמור על יתרון דו-ספרתי, כשריצה נוספת העניקה לה יתרון 50:69 עם העליה לרבע המכריע.

רבע 4:

טרנט לוקט ועידן זלמנסון מנעו את ניסיון הקאמבק של אנטוורפן, והפכו את דקות הסיום לגארבג' טיים. זה נגמר ב-72:94 לירושלמים.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "ג'ון דיברתולומאו משחק טוב כי לא הבאתי רכז, כמו שכולם רצו"

לכתבה המלאה
נמרוד לוי שחקן הפועל ירושלים מול דייב דוג'ינסקי שחקן אנטוורפן. אתר פיב"א, אתר רשמי
גם הוא נתן את שלו. נמרוד לוי/אתר רשמי, אתר פיב"א
שחקן הפועל ירושלים סלומון בריימו. אתר פיב"א, אתר רשמי
בריימו חוגג/אתר רשמי, אתר פיב"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully