וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "יש הרבה מה לשפר בבית"ר ירושלים ואנחנו עובדים קשה על כך"

3.12.2019 / 13:05

המאמן מוכן למשחק מול הפועל חדרה (רביעי, 20:00, ספורט 3): "התחלנו את השבוע העמוס עם ניצחון וזה חשוב". גרצ'קין: "מרוצה מהיכולת שלי, אבל תמיד יש לאן לשאוף ולהתקדם"

צילום וידאו: לילך וייס, עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: התגובות לניצחון של בית"ר ירושלים על הפועל תל אביב

בית"ר ירושלים ערכה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הביתי מול הפועל חדרה מחר (20:00, ספורט 3). הקבוצה מהבירה חזרה לנצח שלשום עם 0:1 על הפועל תל אביב בבלומפילד, במשחק בו התקשתה אך נמנעה בסופו של דבר מאיבוד נקודות, והיא יודעת שכל תוצאה פרט לניצחון מוחץ על הקבוצה שאיבדה בשבוע שעבר את מאמנה אורי גוטמן ומיד הובסה 3:0 על ידי מכבי חיפה, לא יתקבל בברכה בטדי.

"התחלנו את השבוע העמוס עם ניצחון וזה חשוב", אמר רוני לוי במסיבת העיתונאים. "אנחנו יודעים שמולנו ניצבת יריבה חזקה וטובה מאוד, שהצליחה להביך אותנו בעונה שעברה ועוד בטדי. אפשר לקחת הרבה דברים מהמשחק האחרון שלנו. מכל משחק אנחנו לוקחים את הדברים הלא טובים על מנת שנוכל לתקן אותם. יש הרבה מה לשפר, ואנחנו עובדים קשה כדי לעשות זאת".

המאמן דיבר על היכולת של אנז' פרדי פלומן: "הוא עשה הכנה מעולה לעונה. שחקנים שעושים קפיצת מדרגה צריכים לדעת לשלב יכולת מקצועית טובה והבנה טקטית. זה פחות בא לידי ביטוי בשערים ובישולים וזה קצת הוריד לו את המוטיבציה. הוא גם סבל מפציעה, אבל חשוב שבמשחק האחרון הוא הביא את הכישרון שלו, זה משהו שאנחנו רוצים שהוא יעשה".

"אני רוצה לאחל קודם כל החלמה מהירה לחביב אוחיון", אמר מקס גרצ'קין. "פתחנו את העונה בצורה לא פשוטה ובהמשך צברנו את הנקודות שלנו. אני מרוצה מהיכולת שלי, אבל תמיד יש לאן לשאוף ולהתקדם. האווירה באצטדיון טדי בכל משחק מדהימה, גם במשחקי חוץ אנחנו מרגישים במשחקי בית".

רוני לוי מקסים גרצ'קין. צילום מסך
לא אמורים להתקשות. רוני לוי עם גרצ'קין/צילום מסך

ראשי בית"ר שלחו מכתב לראשי המנהלת ובו הלינו על הכניסות באיצטדיון בלומפילד והתריעו על סכנה לאוהדיהם. במכתב נכתב בין היתר: "אנו שולחים מכתב זה על מנת להתריע בפניכם על סכנות הטמונות בהגעה לאצטדיון בכל הקשור לאוהדי בית"ר ירושלים. למרות השיפור במתקנים ובאצטדיונים אליהם מגיעים אוהדינו, מתברר כי לא מעט פעמים נוצרות בעיות שלא ברור לנו איך לא ניתנת עליהן הדעת עד עתה. עוד לפני תחילת המשחק מול הפועל תל אביב התחילו להתקבל במועדון תלונות על לחץ גדול בכניסות לאצטדיון, וזאת ללא סיבה הנראית לעין. אצטדיון בלומפילד המחודש יודע לקלוט כמות קהל הגדולה מ-7,100 אוהדי בית"ר שהבטיחו את מקומם בשלושת השערים שהוקצו לנו, אך עשרות התמונות, התלונות והסרטונים שהגיעו אלינו ואשר נשמח להעביר גם אליכם, מצביעים באופן חד וברור על בעיה חמורה באופן קליטת אוהדי הקבוצה. הדיווחים שהגיעו אלינו מהמשחק עצמו וגם אחריו ראויים לבחינה מהירה ולטיפול מקיף על מנת למנוע את האסון המתקרב עליו אנו מתריעים כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully