וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאוריסיו פוצ'טינו: "המטרה שלי היא לחזור לאמן באירופה, לא צריך זמן להתאושש"

מאמנה לשעבר של טוטנהאם נמצא בחופשה קצרה בארגנטינה ודיבר שם על עתידו. ארסנל ומנצ'סטר יונייטד מועמדות להחתימו

רויטרס

מאוריסיו פוצ'טינו כבר מוכן לעבודה החדשה שלו. מאמן טוטנהאם לשעבר, שפוטר מתפקידו בתום פגרת הנבחרות האחרונה, לקח חופשה בת עשרה ימים בארגנטינה, אבל אומר שהוא מעוניין כבר לחזור לאמן. פוצ'טינו התראיין ב"פוקס ספורטס ארגנטינה" והעיר מחדש את השמועות שקושרות בינו לבין ארסנל - שמחפשת מאמן - או אפילו למנצ'סטר יונייטד, שם מעמדו של אולה גונאר סולשיאר לא ברור.

"יש הרבה מועדונים ופרויקטים אטקרטיביים בשבילי", אמר פוצ'טינו, "נכון לעכשיו הדבר הכי חשוב מבחינתי הוא לנקות קצת את הראש אחרי חמש עונות וחצי מדהימות בטוטנהאם. המטרה שלי היא לבנות את עצמי מחדש ולצבור מוטיבציה מחדש. הכוונה שלי היא לחזור לאמן באירופה. קשה לי להאמין שאמצא פרויקט מתאים בארגנטינה. למרות זאת, לטובת המשפחה שלי, לא אסרב לעבוד כאן. אבל עכשיו אני צריך להירגע במשך כמה ימים ואז אראה מה יקרה. לא היה לי הרבה זמן כדי לעכל את מה שעבר עליי.

"ההחלטה הראשונה שלי הייתה להגיע לארגנטינה, לחזור הביתה ולפגוש את החברים ואת המשפחה. ההחלטה הכי טובה שלי הייתה להגיע לארגנטינה כדי להירגע במשך עשרה ימים. אבל אני מצפה לחזור לאירופה כדי לקבל החלטה בנוגע לעתידי. בגילי, אני לא צריך הרבה זמן כדי להתאושש. אני פתוח כדי להאזין לפרויקטים שיוצבו בפניי".

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן טוטנהאם. רויטרס
ארסנל ומנצ'סטר יונייטד הוזכרו יותר מפעם כיעדים אפשריים. פוצ'טינו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully