וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "כולם זהירים אחרי השנים האחרונות, אבל צריך להיאבק על האליפות"

2.12.2019 / 8:38

הירוקים סיפקו עוד הצהרת כוונות ב-0:3 על הפועל חדרה: "מרוצים בעיקר שלא ספגנו". חזיזה כשיר לאשדוד ברביעי, שועה ופלקושצ'נקו עשויים לפתוח, פוקס ואוטין יבקשו לעזוב בינואר

שלומי גבאי

עיקרי הדברים

- במכבי חיפה כבר מודים: "צריך להיאבק על האליפות עד הסוף העונה"
- מחמאות לירדן שועה שהיה מאוכזב שלא פתח אך כבש וחגג עם האוהדים
- מרקו בלבול שוקל לבצע רוטציה בהרכב מול אשדוד ביום רביעי
- ז'אנדו פוקס ואיקוום אוטין יבקשו לעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר

seperator

במכבי חיפה מתחילים להבין שהם באמת יכולים לרוץ העונה לצידה של מכבי תל אביב עד הסוף. אחרי הניצחון אמש (ראשון) על הפועל חדרה (0:3), שהיה הרביעי ברציפות של הירוקים, אמר שחקן בקבוצה: "בכל משחק אנחנו מבינים שזו סוג של הצהרת כוונות. אחרי כל השנים שהמועדון הזה עבר כולם זהירים, אבל אפשר להגיד בפה מלא שאנחנו צריכים להיאבק על האליפות עד סוף העונה".

למרות התוצאה, בחיפה לא היו שבעי רצון מהיכולת אתמול ומרקו בלבול נראה עצבני מאוד על הקווים, אך שיבחו את השחקנים על כך שידעו לסגור עניין כבר בדקות הפתיחה. "זה היה מוקש שפחדנו ממנו, אבל המשחק התפתח לטובתנו והקל עלינו מאוד", אמר שחקן אחר. "אנחנו בעיקר מרוצים מכך שאחרי הרבה זמן גם ידענו לא לספוג וגם לשחק טוב במחצית הראשונה".

עוד בוואלה!

ירדן שועה חגג עם האוהדים, מרקו בלבול: "אני שמח בשבילו"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה חוגגים. טל לוי
"זה היה מוקש שפחדנו ממנו". שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום/טל לוי

בקבוצה נשמו לרווחה בסיום כאשר דולב חזיזה, שנפצע והוחלף בדקה ה-79, הבהיר לצוות הרפואי שהוא סובל מהתכווצות בלבד ולא מרגיש מתיחה, והוא יהיה כשיר כבר למשחק הבית מול מ.ס אשדוד ביום רביעי. בחיפה החמיאו לירדן שועה שעלה מהספסל בדקה ה-71 והיה נחוש מאוד להבקיע. החלוץ שנראה מאוכזב מאוד במהלך היום בשל העובדה שלא פתח נכנס במרץ רב, כבש את השלישי ובסיום נשאר דקות ארוכות על כר הדשא וחגג עם האוהדים גם אחרי שיתר השחקנים ירדו לחדר ההלבשה. גם יובל אשכנזי זכה למחמאות על כך שהיה יכול לבעוט במהלך שהוביל לשער השלישי אך פרגן לשועה כי רצה להכניס אותו לעניינים.

בלבול מתלבט האם להשתמש ברוטציה ביום רביעי כדי להוריד עומסים מהשחקנים, שביום שני הבא כבר מחכה להם משחק חוץ בבאר שבע. המאמן לא יערוך מהפכה, אך ייתכן שיעשה שני שינויים בדמות הצבתם בהרכב של שועה ומקסים פלקושצ'נקו על חשבון אשכנזי, חזיזה או יאניק וילדסחוט.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
בדרך להרכב? ירדן שועה/טל לוי

ז'אנדו פוקס ואיקוום אוטין יבקשו לעזוב כבר בחלון ההעברות של ינואר. שחקנים המקורבים לשני הזרים טוענים שהם מאוכזבים מאוד מכך שהם לא זוכים כלל לדקות משחק, ונראה שאוטין יושאל לקבוצה אחרת, בעוד שחיפה תקבל החלטה לגבי פוקס, המושאל אליה מאלאבס הספרדית, וייתכן מאוד שתשחרר אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully