וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערך בכורה בגיל 33 בשער ווסטהאם, ובכה בסיום: "לא הצלחתי לאכול יומיים מהלחץ"

הסיפור המרגש של הסופ"ש בפרמיירליג: דייויד מרטין שמר על שער נקי והוליך את הפטישים לניצחון 0:1 על צ'לסי, בכה על הדשא ופרץ בבכי כשהתחבק עם אביו: "שנינו היינו בדמעות. שום דבר לא מכין אותך לזה"

רויטרס

שוער ווסטהאם דייויד מרטין חשף: בקושי אכלתי ביומיים האחרונים מרוב לחץ לקראת משחק הבכורה שלי בהרכב. מרטין בן ה-33 פתח אתמול (שבת) לראשונה בקריירה שלו בהרכב במשחק פרמיירליג, במשחק שבו הפטישים שמרו על שער נקי והפתיעו עם ניצחון 0:1 על צ'לסי בסטמפורד ברידג'. בסיום הוא עלה ליציע והעניק לאבא שלו, טרבור מרטין, אקס ווסטהאם, חיבוק חם, אחרי שכבר על הדשא מירר בבכי מהתרגשות וזכה לחיבוקים מחבריו.

דייויד מרטין, שוער ווסטהאם. GettyImages
דייויד מרטין, שוער ווסטהאם/GettyImages
דייויד מרטין, שוער ווסטהאם. GettyImages
דייויד מרטין, שוער ווסטהאם/GettyImages

מרטין הודה שגם כשחיבק את אבא שלו ביציע הוא לא יכול היה לעצור את הדמעות בזרועות אביו, ששיק בווסטהאם 20 שנה בים 1976 ל-1996. השוער, ששיחק בעבר במילוול ובמ.ק דונס, מילא בין הקורות את מקומו של רוברטו, ועזר לפטישים לרשום ניצחון ראשון בסטמפורד ברידג' אחרי 17 שנה.

"זה מרגיש כאילו זה לא אמיתי", אמר השוער הנרגש בסיום, "אני בן 33, והייתה לי קריירה סבירה, שיחקתי כבר לא מעט משחקים, אבל זה עדיין לא מכין אותך לקראת משחק כזה.

"התקשיתי לאכול ביומיים האחרונים. קרס (חברו לקבוצה ארון קרסוול) צחק עליי כי היו מפנים לי את הצלחת לפני שהצלחתי לסיים את האוכל.

"כשראיתי את אבא שלי ביציע כבר היינו שנינו בדמעות, כך שלא ממש אמרנו הרבה אחד לשני. אבל עבור אבא שלי לראות את זה כאן, במועדון שעבורו שיחק 21 שנה, כשאני עורך את הבכורה שלי, שומר על שער נקי וחשוב מהכל עוזר לבחורים להשיג ניצחון - זו פשוט תחושה פנטסטית".

עוד בוואלה!

טריפייר מדבר על ליאו מסי: "זה מוזר. הוא הולך והולך על המגרש, ופתאום כובש"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ווסטהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully