וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד מודאגת: הבית לא מביא נקודות, משהו עובר על השחקנים

1.12.2019 / 9:17

אחרי השבועיים הסוערים, בקבוצה ציפו לקבל יותר מהשחקנים ב-0:0 החלש מול כפר סבא. אכזבה מרועי גורדנה, משה אוחיון עשה שינוי שלא עזר

מנהלת הליגה

חשש גדול במ.ס. אשדוד מהעובדה שהקבוצה לא מצליחה להרים את היכולת שלה. התיקו הביתי אמש (שבת) מול הפועל כפר סבא (0:0) מצטרף לתיקו שעשתה הקבוצה מול סקציה נס ציונה במשחק הבית הקודם ולהפסד החוץ בבלומפילד מול בני יהודה במשחק שהוציא את הליגה לפגרה. למעט ניצחון ביתי על הפועל תל אביב במחזור השני, אשדוד לא מצליחה ליהנות מהאיצטדיון הביתי שלה שידע בעבר להיות שואב נקודות.

בקבוצה ציפו אתמול לראות יותר מהשחקנים לנוכח מה שעבר על המועדון בשבועיים האחרונים, ובעיקר בשל מה שעבר המאמן רוני אוואט שלא ישב אתמול על הספסל. בקבוצה קיוו שכל שחקן ייקח על עצמו יותר ויהיה הרבה יותר מחויב נוכח המצוקה בה נמצא המועדון. עוזר המאמן משה אוחיון גם הודה בסיום המשחק ששגה כאשר עלה עם שני חלוצים, יאקוב סילבסטר ושובל גוזלן, ולכן גם עשה שינוי בהפסקה כשהוציא את סילבסטר.

שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד עם טל מכלוף שחקן הפועל כפר סבא. לירון מולדובן
ציפו ליותר. אשדוד/לירון מולדובן
שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
פעם בבית היו מוציאים יותר. אשדוד/לירון מולדובן
שגיב יחזקאל שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא מצליחים לכבוש. אשדוד/לירון מולדובן

הקפטן רועי גורדנה לא רשם משחק טוב, ונראה שמשהו עובר עליו ואולי מציק לו. גורדנה היה השחקן הראשון שאשדוד מיהרה להחתים לעונה נוספת אחרי שהעונה שעברה הסתיימה ובמועדון מצפים לקבל ממנו את מה שהוא יכול לתת כמו שהיה למשל במשחק החוץ מול הפועל רעננה העונה.

אוחיון סיפר בסיום אמש שאוואט נתן לו את כל הקרדיט לקבוע הכל במשחק אתמול מאחר שהמאמן לא היה במרבית האימונים בשבועיים האחרונים. אוחיון שמצפה להתקבל לקורס הפרו בקרוב הוסיף עוד: "אני מקווה בעתיד להיות על הקווים כמאמן ראשי בליגת העל בסיטואציה אחרת, ולא כשרוני אוואט לא יכול לעמוד על הקווים".

עוד בוואלה!

לחץ בהפועל באר שבע, חלק מהשחקנים עצרו כדי לדבר עם האוהדים

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully