וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי ארסנל על פיטורי אמרי: "חששנו מאוד מהמצב. אין לחץ למצוא מאמן חדש"

ג'וש קרונקי התייחס לפיטורי המאמן ועתיד התותחנים: "אנחנו בוטחים בפרדי ליונברג ולכן ניקח את הזמן ונבחר במועמד המתאים ביותר"

עריכת וידאו: טל רזניק

ג'וש קרונקי, בנו של סטן, ומי שמוגדר כבעלים של "קרונקי ספורט ובידור" שמחזיקה בין היתר גם בארסנל, התראיין אתמול (שבת) לאתר הרשמי של התותחנים על מנת להבהיר את המהלכים של הימים האחרונים בקבוצה.

"כמו כל האוהדים שלנו מרחבי העולם, גם אנחנו היינו מודאגים מאוד מההופעות האחרונות של הקבוצה", אמר קרונקי, "רצינו לתמוך באונאי ובצוות שלו עד שהחלטנו שהגיע הזמן לעשות שינוי ובסופו של דבר קיבלנו את ההחלטה הזו בשבועות האחרונים לאחר דיונים ביני, ראול (סאנלהי), וינאי (ונקאטשאם) ואדו. זו הייתה החלטה קשה מאוד. לפני הכול, אונאי הוא איש טוב ומישהו שאנחנו מכבדים מאוד. מוסר העבודה שלו ושל הצוות שלו היה פנטסטי. התחלנו לאבד את האפשרות לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו העונה ולכן החלטנו לבצע את השינוי".

על מינויו של פרדי ליונברג אמר קרונקי: "לפני הכול לפרדי יש את ה-DNA של ארסנל. הוא שיחק כאן, האוהדים מכירים אותו טוב מאוד והוא עבד בצורה רצינית מאחורי הקלעים בשנים האחרונות, כולל בשנה וחצי החולפת בארסנל. אז זה נהדר שהוא נמצא כאן, הוא מכיר את ה-DNA של המועדון ואנחנו מרגישים שהוא האדם הנכון עבור המועדון כרגע".

קרונקי הוסיף: "המסר שלי לפרדי והשחקנים היה שצריך לחזור לבסיס והדבר הכי חשוב הוא לחזור ליהנות. אני חושב שהכדורגלנים נמצאים בשיא שלהם כשאני רואה אותם מחייכים ואז אני גם רואה אותם מנצחים. זו הנוסחה המנצחת בשבילי. התהליך שלנו למציאת מאמן חדש כבר התחיל, אבל אנחנו מאמינים בפרדי ולכן יש לנו מספיק זמן כדי לבחור במועמד המתאים".

ג'וש קרונקי בעלי ארסנל עם אונאי אמרי. GettyImages
קרונקי עם אונאי אמרי/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully