וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור מאושר: "מקווה שבקרוב אכבוש גם בליגה הספרדית"

החלוץ נרגש לאחר השער היפהפה שכבש במדי סביליה בליגה האירופית: "זו הרגשה נהדרת, חיכיתי לזה זמן רב. משמח אותי שהאוהדים תומכים בי בצורה כזו". לופטגי: "מראה שהוא ברמה המתאימה"

עריכת וידאו: טל רזניק

כשנותנים לו לשחק - הוא כובש. אמש (חמישי) חלוץ סביליה, מונס דאבור, הוכיח זאת פעם נוספת, כשכבש את השני ב-0:2 של קבוצתו על קרבאח במסגרת הליגה האירופית. דאבור, שלא זוכה לדקות ממאמנו ז'ולן לופטגי בליגה הספרדית, קיבל פעם נוספת את ההזדמנות בליגה האירופית, ובדקה ה-92 כבש שער יפהפה, כשחדר לרחבה וברגל ימין סובב באמנות לחיבורים את שערו השלישי העונה במפעל.

"אני מאושר שכבשתי", אמר דאבור. "חיכיתי לשערים האלו הרבה מאוד זמן, וזו הרגשה נהדרת להבקיע מול אצטדיון כזה. מקווה שנמשיך לנצח כבר במשחק החשוב שמחכה לנו ביום ראשון. אם אשחק, אתן 100 אחוז מעצמי כפי שאני עושה בכל פעם שאני על כר הדשא. הגעתי לכאן כדי להבקיע, ועכשיו אני עושה זאת בליגה האירופית. אני מקווה לעשות זאת בקרוב גם בליגה הספרדית".

החלוץ הוסיף: "אוהדי סביליה תומכים בי ומחזקים אותי, זה מאוד משמח שהם תומכים בצורה כזו. אני יודע שהם רוצים לראת אותי משחק, אבל סביליה קבוצה חזקה עם סגל רחב מאוד. אני בכל מקרה עובד קשה כדי לקבל את ההזדמנויות שלי. מגיע לנו כל הכבוד על כך שניצחנו בחמישה משחקים בליגה האירופית, אבל זה לא אומר כלום. ברור שאנחנו מקווים לנצח גם במשחק הבא ולסיים עם מאזן מושלם את שלב הבתים".

"אני חושב שהיה לו משחק טוב", אמר לופטגי על דאבור. "הוא כבש שער יפה וזה משמח אותנו מאוד - בכל פעם שחלוץ שלנו כובש, הביטחון שלנו עולה ואנחנו אלו שמרוויחים מכך. מונס עובד קשה מאוד, כבר כמה משחקים שהוא נראה טוב על כר הדשא. הוא מראה שהוא ברמה המתאימה והשער שכבש רק מחזק זאת ומראה כמה חשוב ביטחון עצמי עבור שחקנים".

מונס דאבור שחקן סביליה כובש מול קרבאח. רויטרס
דאבור מסובב לחיבור/רויטרס

בתקשורת הספרדית פרגנו גם כן לחלוץ נבחרת ישראל: "דאבור נוקש על דלתו של לופטגי אחרי עוד הופעה מוצלחת", נכתב באחד מאתרי הספורט הגדולים במדינה, אל מונדו דפורטיבו. "אם לומר את האמת, לדאבור יש יותר שערים מלוק דה יונג ואותה כמות שערים כמו חאבייר הרננדס, בפחות דקות על כר הדשא. בזמן שהחלוץ הישראלי שיחק בחמישה משחקים, ההולנדי רשם 14 והמקסיקני עשרה".

באתר הספורט המוביל בסביליה, abc, סיכמו בכמה מילים את היכולת של כל אחד מהשחקנים שלקחו חלק בהתמודדות: "דאבור לא רשם את משחקו הטוב ביותר, אבל היה נחוש מאוד ובא על שכרו עם שער בדקות הסיום".

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: דאבור שוב כבש, הדחה כואבת לנאתכו ופרטיזן בלגרד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully