וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי פתח תקוה עם עוד ניצחון, 2:3 משוגע לבית"ר תל אביב על הפועל פתח תקוה

למרות הרחקתו של ברנדאו (5) הצליחה המוליכה לגבור 0:2 על אחי נצרת. אוהדי הפועל פתח תקוה קראו נגד אמיר נוסבאום. כפר קאסם הפתיעה את קטמון עם 1:2 בטדי

שחקני מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
עדיין ללא הפסד. שחקני מכבי פתח תקוה/קובי אליהו

חמישה משחקים שוחקו היום (שישי) במסגרת המחזור ה-13 של הליגת הלאומית, ששבה לאחר פגרה של שלושה שבועות. המוליכה מכבי פתח תקוה המשיכה לשעוט לעבר ליגת העל עם 0:2 ביתי ב-10 שחקנים על מכבי אחי נצרת, בעוד השלישית הפועל קטמון הופתעה בטדי על ידי מ.ס. כפר קאסם שניצחה 1:2. בית"ר תל אביב בת ים הפכה פיגור ל-2:3 על הפועל פתח תקוה, הפועל אשקלון נמלטה מהקו האדום עם 0:2 בחוץ על נוף הגליל והפועל רמת גן הביסה 0:4 את בני לוד.

seperator

מכבי פתח תקוה - מכבי אחי נצרת 0:2

הקבוצה של גיא לוזון נותרה בלתי מנוצחת וממשיכה לשייט לעבר ליגת העל. על אף שנותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה החמישית לאחר פגיעה חמורה של אבנדרו ברנדאו בבלמה של אחי נצרת, ממאדו ואגה, לא נבהלה מוליכת הליגה ועלתה ל-0:1 שבע דקות לאחר מכן: גיא חדידה ניצל מיקום רע של השוער אחרי הכנה של דור חוגי ובעט פנימה. מכבי פתח תקוה המשיכה להיות טובה יותר, לידור כהן נעצר במשקוף ובסופו של דבר ליאל עבדה המחליף נעץ את השני עם בעיטה יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-77. הפער בפסגה גדל לפחות עד יום שני לשבע נקודות.

עוד בוואלה!

הקרב על הפרו: הדרמה שמשאירה במתח את המאמנים הישראלים

לכתבה המלאה

הפועל קטמון - מ.ס. כפר קאסם 2:1

הירושלמים קיוו להתבסס במקום השני ולהפעיל לחץ על הפועל ראשון לציון שתשחק ביום שני, אך לא עמדו בלחץ ולאחר שהובילו ספגו מהפך ונותרו עם 26 נקודות במקום השלישי. בדקה ה-18 עלתה קטמון ל-0:1 משער של סער בנבנישתי, אך בדקה ה-44 ספגה את השוויון בעקבות שער עצמי מביך של הקפטן הראל שלום. המשחק הוכרע בדקה ה-80 לאחר שסאמח מרעב חטף כדור לשלום בתוך הרחבה, ואחמד דראושה נגח פנימה מקרוב. משחק תשיעי ברציפות ללא הפסד לכפר קאסם שנמצאת חזק בצמרת.

עמיר נוסבאום מאמן הפועל פתח תקוה. דני מרון
קריאות נגדו מצד האוהדים. עמיר נוסבאום/דני מרון

בית"ר תל אביב בת ים - הפועל פתח תקוה 2:3

עד המשחק היום המלאבסים לא הפסידו לבית"ר תל אביב בשבעת מפגשי הליגה האחרונים, כולל שלושה ניצחונות חוץ. היום הגיעה הפועל פתח תקוה לנס ציונה וקיוותה להמשיך ברצף הנהדר שלה נגד המארחת, אך בסיום משחק דרמטי ומהנה ספגה הפסד מתסכל במיוחד עבור האוהדים שלה, שקראו בגנותו של המאמן עמיר נוסבאום. בדקה ה-5 עלתה המארחת ליתרון לאחר שעידו שחר הגיע ראשון לכדור שהוגבה לרחבה ומהאוויר המשיך לרשת. נפתלי בלאי ניצל טעות ברחבה ודחק מקרוב את השוויון בדקה ה-28. המהפך של האורחת הושלם בדקה ה-61 כשבר ירוחם הכניס כדור לעוז פרץ, שעבר את השוער וכבש. דקה בלבד לאחר שער היתרון הזה, אמיר ברקוביץ' ניצל חור בהגנה וקבע 2:2. האירועים לא הפסיקו לרגע ובדקה 84, נשארה תל אביב בת ים בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של רן וטורי. גמור מבחינת המארחת? מה פתאום! בדקה ה-88, עידו שחר שלח כדור עומק נהדר לדור מוסקוביץ' שממצב קשה הצליח לשלוח את הכדור לפינה של השוער המחליף עדי נסה (ברק לוי נפצע ויצא) ולקבוע 2:3 דרמטי.

הפועל נוף הגליל - הפועל אשקלון 2:0

המארחת בנתה על כניסה לשמינייה הראשונה אך הפסידה להפועל אשקלון בביתה ונראתה רע מאוד. בדקה ה-29 ז'וליו סזאר נותר חופשי במצב נייח ונגח לרשת של האקסית. בדקה ה-58 קבע עוזיאל פרדו את תוצאת המשחק לאחר צירוף מסירות נאה עם יגיל אוחנה וסזאר. מוטי איוניר חגג ניצחון מרשים מול הקבוצה אותה העלה לליגת העל לפני 15 שנים וכעת אשקלון שלו מעל הקו האדום.

הוד מסיקה (מימין) עם ירדן אבוחצירה שחקני הפועל רמת גן. לילך וייס רוזנברג
רביעייה גדולה. שחקני הפועל רמת גן חוגגים/לילך וייס רוזנברג

הפועל רמת גן - בני לוד 0:4

האורחת הפתיעה את בני סכנין במחזור הקודם וקטעה רצף של תשעה הפסדים, בעוד הפועל רמת גן השיגה רק ארבע נקודות מ-18 האחרונות, אך היום רק קבוצה אחת הייתה על המגרש, וזו המארחת. בדקה ה-32 אסי גומה דייק מהנקודה הלבנה והעניק לאורדונים יתרון. אופיר טקיאר נעץ את השני לפני ההפסקה, ולקראת הסיום לוד כבר התפרקה כהרגלה ופאדי זיידאן וינון אליהו (הופעת בכורה) הוסיפו בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully