וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורופקאפ: לאחר שהבטיחה העפלתה, נס ציונה תתארח אצל זוולה

26.11.2019 / 16:19

לאחר שנפסק לזכותה ניצחון 0:20 על קפפנברג האוסטרית שלא הופיעה למשחק בארץ, תעלה הקבוצה של נדב זילברשטיין למשחק לפרוטוקול בלבד בהולנד

עריכה: ניר חן

עירוני נס ציונה תנעל מחר (רביעי, 20:30, 5STARS) את השתתפותה בשלב הבתים הראשון של היורופקאפ כשתתארח בהולנד אצל לנדסוול זוולה, האלופה המקומית. הכתומים מגיעים למשחק במאזן של 0:5 אחרי שהיום קבעה פיב"א ניצחון טכני 0:20 לזכותם על קפפנברג האוסטרית, בעקבות המשחק מהמחזור הרביעי שאליו לא הופיעה קבוצת החוץ, בזמן מתקפת הטילים האחרונה על ישראל. בזכות הניצחון הבטיחה נס ציונה את ראשות הבית, ואילו זוולה תסיים במקום השני.

נס ציונה מגיעה למשחק בעיצומה של ריצה מצוינת - הקבוצה הבטיחה ביום ראשון את מקומה בחצי גמר גביע המדינה אחרי ניצחון על גלבוע/גליל, אותה גם תפגוש במחזור הליגה הקרוב ביום ראשון, ובליגת העל היא אחרי שני ניצחונות רצופים שהעלו אותה מתחתית הטבלה אל מרכזה. הכתומים רוצים לסיים את שלב הבתים ברגל ימין, אך ייתכן מאוד שיבחרו לשחק ברוטציה רחבה, מאחר והמשחק הוא לפרוטוקול בלבד.

כאמור, נס ציונה הבטיחה את מקומה בשלב הבתים השני, שישוחק במתכונת דומה - ליגה בת ארבע קבוצות כששתי הראשונות מעפילות לרבע הגמר. מי שתצטרפנה לבית של הכתומים היא ראש בית 7 במפעל, שייקבע מחר מבין ייניסיי קרסניורסק הרוסית וקלוז' נפוצה הרומנית, סגנית בית 4, אורדאה הרומנית או בקסהיר הטורקית וקבוצה נוספת מבית 6, שכולל את דניפרו האוקראינית, קייב האוקראינית וצמוקי מינסק מבלארוס.

שחקן עירוני נס ציונה גולן גוט. אתר FIBA, אתר רשמי
הכתומים כבר הבטיחו את העפלתם. גולן גוט/אתר רשמי, אתר FIBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully