וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון התווכח עם אד וודוורד ביציע, פיל ג'ונס על המוקד

היה חם גם ביציע המכובדים במהלך הדרמה ב-3:3 מול שפילד יונייטד, ואוהדי מנצ'סטר יונייטד הגיבו: "נראה שגם לפרגוסון נמאס מהמנכ"ל". הבלם חוטף אש: "עשה כל טעות אפשרית". סולשיאר: "בעונה שעברה היינו מפסידים משחק כזה 5:0"

אד וודוורד מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד (מימין) עם דייויד גיל, אלכס פרגוסון. רויטרס
מה קרה שם? אלכס פרגוסון עם דייויד גיל והמנכ"ל אד וודוורד/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד סיפקה הערב (ראשון) דרמה גדולה לא רק על כר הדשא, אלא גם ביציעים. שחקניו של אולה גונאר סולשיאר הפכו פיגור 2:0 מול שפילד יונייטד ליתרון 2:3 תוך שמונה דקות (72 עד 79) אבל ספגו את השוויון בתוספת הזמן ויצאו חפויי ראש מבראמל ליין. מי שעוד נכח באצטדיון הוא מאמן העבר האגדי אלכס פרגוסון, שעל פי תמונות נראה בעימות סוער עם מנכ"ל המועדון אד וודוורד. האוהדים הגיבו ברחבי הרשת וקבעו: "כנראה שגם לפרגי נמאס מוודוורד".

השדים האדומים מוצאים עצמם מרחק 20 נקודות (!) מליברפול המוליכה אחרי 13 מחזורים בסך הכול, והם כרגע במקום התשיעי עם ארבעה ניצחונות בלבד.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"צריכים לדעת לנצח משחקים כאלה". אולה גונאר סולשיאר/רויטרס

המאמן סולשיאר אמר בסיום: "זה הכדורגל, לפעמים זה מעבר לטקטיקה. התשוקה, הדחף, תמיכת האוהדים במחצית הראשונה והאנרגיה שלהם הייתה כל כך שונה משלנו. ואז האנרגיה חזרה אלינו וגם האמונה. יש הבדל עצום בין הקבוצה הזו לקבוצה של העונה הקודמת. בפיגור 2:0, חזרתי בראש למשחק באברטון. אין ספק לגבי המחויבות והגישה של השחקנים. הם אף פעם לא מוותרים. בעונה שעברה זה היה נגמר 4:0 או 5:0".

סולשיאר הוסיף: "אנחנו יוצאים ברגשות מעורבים. אני לא יכול להיות שמח, כי רוב המשחק לא היינו טובים, אבל הדרך שבה הפכנו את היוצרות הראתה לי מה אנחנו מסוגלים. אנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים כאלה. אני לא יודע למה היינו כל כך חלשים. לא איימנו על השער, לא היינו טובים, אבל התגובה שלנו הייתה פנטסטית".

מרכוס רשפורד סיכם: "שלושת השערים היו התגובה שהצלחנו לתת למצב אליו נקלענו. היינו חייבים להמשיך ללחוץ. אם היינו עושים את זה, קרוב לוודאי שגם היינו יוצאים עם הניצחון".

עוד בוואלה!

מנצ'סטר יונייטד ביצעה קאמבק אדיר, שפילד יונייטד השוותה בדקת הסיום

לכתבה המלאה

מי שחטף ביקורות רבות מהאוהדים ומהפרשנים היה הבלם פיל ג'ונס, שנכנע בקלות לליס מוסה בשער הראשון של שפילד יונייטד ובעקבות זאת הוחלף כבר במחצית, במשחק הראשון בו פתח העונה בליגה. מאמן העבר גרהאם סונס אמר ב"סקיי ספורטס" על הבלם בן ה-27: "הוא עשה כל טעות אפשרית במהלך הזה. הוא כבר היה לפניו. במקום לנסות לשים את הגוף, הוא היה צריך להעיף את הכדור. המיקום שלו היה רע. הוא לא שחקן חמוד, הוא לא בן 20. אין לנו את הנגיעה הכי יפה בכדור. לפחות תעיף את הכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully