וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר שבר שיא עולמי - 42 אלף צופים למשחק טניס: "ערב קסום שלא אשכח"

המסע של הטניסאי השוויצרי באמריקה נמשך עם עוד משחק ראווה מול סשה זברב במקסיקו. והשיא הגדול עוד לפניו, הפעם עם רפאל נדאל

האינסטגרם של סשה זברב

שיא עולמי חדש לצופים למשחק טניס: יותר מ-42 אלף צופים הגיעו הלילה (בין שבת לראשון) למשחק הראווה של רוג'ר פדרר ואלכסנדר זברב במקסיקו סיטי, במשחק שבו השווייצרי ניצח 3:6, 6:4, 2:6 את ערעבו הגרמני. על פי הדיווחים, 42,517 צופים הגיעו לצפות במשחק, ועם כל הכבוד לזברב ולפופולריות שלו - אין ספק שהקהל הרחב הגיע בשביל לצפות במי שנחשב לטניסאי הגדול בכל הזמנים, ובוודאי האהוב שביניהם, פדרר. "לעולם לא אשכח את הערב הקסום הזה", כתב השוויצרי בחשבון הטוויטר שלו, "שברנו את השיא ביחד, ויווה מקסיקו".

השיא הקוןדם היה למשחק ראווה של סרינה וויליאמס מול קים קלייסטרס בבלגיה ב-2010, אבל נראה שגם השיא שנקבע הלילה הוא שיא זמני. לפני המשחק הלילה פדרר הודיע על התוכניות שלו לשבור את שיא הצופים למשחק טניס, כשיקיים בשנה הבאה משחק ראווה מול רפאל נדאל בדרום אפריקה בחודש פברואר. הצמד ייפגש באצטדיון בקייפ טאון, שמכיל למעלה מ-55 אלף צופים. במהלך האירוע גם יתקיים משחק זוגות שבו פדרר ישחק לצד מייסד מייקרוסופט ביל גייטס ונדאל ישתף פעולה עם הקומיקאי הדרום אפריקאי טרבור נואה.

פדרר שיחק במקסיקו סיטי כחלק ממסע שלו באמריקה. אחרי ששיחק גם בסנטיאגו בירת צ'ילה, ובבירת ארגנטינה בואנוס איירס זכה לאהבה גדולה מהקהל המקומי וקיבל ברכה מרגשת מדייגו מראדונה, הוא גם אמור היה לקיים משחק ראווה בבוגוטה בירת קולומביה, אבל המשחק בוטל בגלל עוצר שהיה על העיר בעקבות מהומות ומחאות במדינה. "זה שובר את לבי", אמר פדרר, שהבטיח לחזור לקולומביה.

פדרר נראה מחויך לאורך המסע, שבו הוא זוכה לאהבה וחיבוקים גדולים, ואמר: "מעולם לא איבדתי את האהבה שלי או את התשוקה לטניס, וזה עוזר לי מאוד. גם היכולת להבין את הגוף ואת הנפש שלי עוזר מאוד, וזו אחת הסיבות שבזכותן אני עדיין משחק בגיל 38".

עוד בוואלה!

גביע דייויס: רפאל נדאל נתן עוד הצגה בספרד, בדרך לגמר מול קנדה המפתיעה

לכתבה המלאה

פדרר רוקד על המגרש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully