וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: רפאל נדאל נתן עוד הצגה בספרד, בדרך לגמר מול קנדה המפתיעה

הקנדים ניצחו 1:2 את רוסיה ועלו לגמר לראשונה בתולדותיהם, ספרד ניצחה 1:2 את בריטניה אחרי עוד ניצחון של נדאל ביחידים ודרמה גדולה גם במשחק הזוגות

עריכת וידאו: שאול אדם

נבחרת קנדה המפתיעה עלתה היום (שבת) לראשונה בתולדותיה לגמר גביע דייויס, אחרי שגברה 1:2 על רוסיה בחצי הגמר במדריד, ותפגוש בגמר את ספרד המארחת, שנהנתה מעוד יום אדיר של רפאל נדאל בדרך ל-1:2 על בריטניה.

דניס שפובלוב טניסאי קנדי. רויטרס
הניצחון שלו השאיר לקנדה סיכוי להעפלה היסטורית לגמר. דניס שפובלוב/רויטרס

רוסיה - קנדה 2:1

מפגש חצי הגמר בין קנדה ורוסיה במסגרת גביע דייויס הגיע לנקודת רתיחה בעקבות ניצחונו של דניס שפובלוב 4:6, 6:4, 4:6 על קארן חצ'אנוב שהשווה ל-1:1. מוקדם יותר ניצח אנדריי רובלב 4:6, 4:6 את ואשק פוספיסיל.

במשחק הזוגות המכריע שפובלוב ופוספיסיל פגשו את רובלב וחצ'אנוב, ניצחו 3:6, 6:3, 6:7 (5) בסיומו של קרב צמוד ודרמטי, ושלחו את קנדה לראשונה בתולדתיה לגמר ב-119 שנות המפעל. פוספיסיל, שבשיאו דורג 25 בעולם וכיום מדורג 150, הוא הגיבור של קנדה בטורניר, אחרי שגבר על פאביו פוניני האיטלקי (12 בעולם), ריילי אופלקה מארה"ב (36) וג'ון מילמן האוסטרלי (48). רוסיה, מנגד, קיוותה להעפיל לגמר לראשונה מאז 2006, וכבר הדיחה בדרך את סרביה של נובאק דג'וקוביץ', אבל נכנעה בסיום.

עוד בוואלה! ספורט

דייויס: ספרד ניצחה 1:2 את ארגנטינה ועלתה לחצי הגמר

לכתבה המלאה
ואשק פוספיסיל, דניס שפובלוב, נבחרת קנדה, גביע דייויס. רויטרס
יש יש יש חגיגה. קנדה/רויטרס

ספרד - בריטניה 1:2

במשחק הראשון קייל אדמונד (69 בעולם) העניק לבריטניה יתרון 0:1 עם ניצחון 3:6, 6:7 (3) על פליסיאנו לופס בן ה-38, שהחליף ברגע האחרון את פבלו קארניו בוסטה, שנפצע וכפה עוד שינויים בספרד אחרי שבאוטיסטה אגוט עזב בעקבות מות אביו. אדמונד רשם ניצחון שלישי בשלושה משחקים, אבל למשחק השני עלה רפאל נדאל, ומחץ 4:6, 0:6 את דניאל אוונס כדי להשוות ל-1:1. הבריטי המדורג 40 בעולם נתן פייט, אבל קרס מול נדאל החזק והמנוסה, שנהנה מדחיפה של 12,500 צופים במדריד וכהרגלו שיחק במחויבות גדולה.

השיא היה במשחק המכריע. למשחק הזוגות עלו נדאל ופליסיאנו לופס לספרד, שפגשו את ג'יימי מארי וניל סקופסקי. על אף שהצמד הבריטי מיומן יותר ומשתף פעולה בזוגות בסבב, הצמד הספרדי הצליח להיות זה שמתעלה בשני שוברי השוויון - במשחק שבו לא הושגו שבירות, ובסיום, אחרי שעתיים ו-16 דקות, נדאל ולופס ניצחו 6:7, 6:7 - כולל 8:10 במערכה השנייה, שובר שוויון שבו הספרדים הצילו שלוש נקודות מערכה, במשחק שכל כולו היה נדאל והווינריות המפורסמת שלו.

רפאל נדאל, נבחרץ ספרד, גביע דייויס. רויטרס
ענק. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully