וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ספרד ניצחה 1:2 את ארגנטינה ועלתה לחצי הגמר

אחרי ההפסד של קרניו בוסטה, נדאל הביס את שוורצמן ולאחר מכן ניצח עם מרסל גראנויירס במשחק הזוגות כדי לסדר מפגש מול בריטניה

עריכת וידאו: שאול אדם

רבע גמר גביע דייויס ננעל אמש (שישי) וקיבלנו את ארבע ההעולות לחצי הגמר. רוסיה שהפתיעה עם 1:2 על סרביה תפגוש את קנדה בעוד שרפאל נדאל הוליך את ספרד ל-1:2 על ארגנטינה וסידר לה מפגש מול בריטניה בחצי הגמר השני.

חצי הגמר:
קנדה - רוסיה
בריטניה - ספרד

רוסיה - סרביה 1:2

הרוסים הצליחו לשרוד קרב איתנים ולעלות לחצי גמר גביע דייויס לראשונה מאז 2008. היום נפתח עם אנדריי רובלב המצוין (23), שהביס 1:6, 2:6 את פיליפ קראינוביץ' (40) וסידר לרוסים 0:1. נובאק דג'וקוביץ' (2) עלה שני ואיזן את ההתמודדות עם 3:6, 3:6 מול קארן חצ'אנוב (17). רובלב וחצ'אנוב עלו גם לזוגות אצל הרוסים, בעוד אצל הסרבים אלה היו ויקטור טרויצקי ודג'וקוביץ', שהועדף על פני ינקו טיפסרביץ' (שפורש אחרי הדייויס). הרוסים הצליחו להציל שלוש נקודות משחק במערכה השלישית וניצחו 4:6, 6:4, 6:7 (8) בתום קרב אדיר של שעתיים ו-16 דקות.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי עם קארן חצ'אנוב. GettyImages
חצ'אנוב ורובלב חוגגים/GettyImages

ארגנטינה - ספרד 2:1

הנבחרת המארחת נאלצה להיפרד מהמחבט מספר שתיים שלה, רוברטו באוטיסטה אגוט, לאחר שאביו הלך לעולמו. מי שעלה לשחק במקומו היה פאבלו קרניו בוסטה (27), שהגיע לדייויס אחרי שנה לא מוצלחת במיוחד מבחינתו. הספרדי דווקא פתח טוב, אבל בסופו של דבר הפסיד 6:7 (3), 7:6 (4), 6:1 לגידו פלה הלוחם (25), שזכה לעידוד ממאות ארגנטינאים ביציע.

אלא שרפאל נדאל, המדורג מספר אחת בעולם, העלה אותה (כמעט) במו ידיו לחצי הגמר. נדאל, באופן לא מפתיע, לא הותיר שום סיכוי לדייגו שוורצמן (14) ודרס אותו 1:6, 2:6 בתוך שעה ועוד שתי דקות בלבד כדי להעביר את ההכרעה למשחק הזוגות. לאחר מכן חבר נדאל למרסל גראנויירס והשניים ניצחו את מקסימו גונסאלס ולאונרדו מאייר 4:6, 6:4, 3:6 כדי לשלוח את ספרד לארבע האחרונות. ספרד, שזכתה לאחרונה בגביע הדייויס ב-2011, תפגוש כאמור את בריטניה בקרב על הגמר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דן אוואנס טניסאי בריטי. GettyImages
אוואנס חוגג את הניצחון והעלייה לחצי הגמר/GettyImages

בריטניה - גרמניה 0:2

אנדי מארי שוב נותר בחוץ ומי שקיבל את האשראי הוא קייל אדמונד (69), שהצליח שוב לנצח עם 3:6, 5:7 נגד פיליפ קולשרייבר (79), שניצח עד כה בשני משחקי היחידים שלו. הבריטים עם יתרון לפני משחק היחידים בין יאן לנארד שטרוף לדן אוואנס ולפני הזוגות, אם שתי הנבחרות יזדקקו למפגש כזה. אחרי שני הפסדים, דן אוואנס (42) הצליח להשיג ניצחון ראשון השבוע עם 6:7 (6), 6:3, 6:7 (2) מול יאן לנארד שטרוף (35) ובכך בריטניה הפכה לנבחרת היחידה שעולה לחצי הגמר ללא צורך במשחק זוגות מכריע.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
לא הותיר לשוורצמן שום סיכוי. נדאל/רויטרס
נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
דג'וקוביץ' המאוכזב/רויטרס
גידו פלה טניסאי ארגנטינאי. AP
גידו פלה בטירוף/AP
קייל אדמונד טניסאי בריטי. רויטרס
קייל אדמונד חוגג את הניצחון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully