וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סוס ופלמנגו בטירוף: "גמר הליברטדורס התעלה על גמר האלופות"

בברזיל לא נרגעים מהזכייה הדרמטית: מאמן פלמנגו הפורטוגלי ריגש עם מונולוג בשבחו של הכדורגל הדרום האמריקאי, גביגול דרש "לשלש את המשכורת" וקיבל קידה ממושל ריו, ואפילו היריב ניימאר השתתף בחגיגות. התגובות והסרטונים

צילום וידאו: גולשים

בווידאו: החגיגות של פלמנגו בחדר ההלבשה

"הגמר הזה שודר ב-186 מדינות ברחבי העולם על ידי עשרות מיליונים, וכל מי שצפה במשחק הבין מה קרה פה. קוראים לזה גביע ליברטדורס, אבל זו ליגת האלופות. אפילו יותר מליגת האלופות. גמר האלופות בין ליברפול לטוטנהאם לא היה ברמה הזאת, בחיים לא".

כך סיכם אמש (שבת) מאמן פלמנגו ז'ורז'ה ז'סוס את גמר גביע ליברטדורס הדרמטי, שהסתיים ב-1:2 של קבוצתו אחרי סיומת מדהימה. ריבר פלייט, שהובילה במשך כל המשחק, ספגה בדקות 89 ו-92 וראתה את התואר חומק לה מבין האצבעות.

המאמן הפורטוגלי של פלמנגו, אחד שמכיר גם את הכדורגל האירופאי מצוין, ריגש את הברזילאים בסיום כשאמר ש"המשחק הזה הוא תעודת כבוד לכדורגל הדרום אמריקאי. הערב הזה היסטורי, כי כולם הבינו שיש כדורגל מחוץ לאירופה. שתי קבוצות מברזיל וארגנטינה, מדינות שמצמיחות כדורגלנים מהטובים בעולם מדי יום - חייבים להעריך את זה יותר. חייבים להעריך יותר את מה שקורה פה, ביבשת הזאת. אירופה לא מתייחסת לכדורגל פה, ולא בצדק".

כך נראו החגיגות בחדר ההלבשה

ז'סוס ריגש גם כשפנה ישירות לאוהדי הכדורגל במולדתו פורטוגל, ואמר: "זה לא רק ניצחון של פלמנגו, של השחקנים, של האוהדים - זה גם ניצחון של הכדורגל הברזילאי והפורטוגלי. אני יודע כמה עקבו אחריי במולדת, ורוצה לחלוק את הרגע הזה עם העם שלי. אני גאה להיות פורטוגלי. ושמעתי ששדר הטלוויזיה הפורטוגלי ראה את הגול השני שלנו, הוא פרץ בבכי. זה מרגש, זה משמח, זה גורם לי להיות מאושר וגאה".

הוא הודה שהמטרה הבאה - זכייה בגביע העולמי לקבוצות שם פלמנגו עשויה לפגוש את ליברפול בגמר - כבר עומדת לנגד עיניו.

"נגיע לקטאר בדצמבר, ואני מאמין שנפגוש את ליברפול בגמר. אנחנו עדיין צריכים לנצח שני משחקים בחצי הגמר כדי להיות שם, אבל אני בטוח שנוכל לתת להם פייט ראוי.

אלפים יצאו לחגוג בריו

הסיגר שאחרי

גיבור המשחק היה כמובן גבריאל ברבוסה, הלא הוא גביגול, האיש שאמור היה לכבוש את אירופה ובסופו של דבר חזר לפלמנגו בגיל 23, וכעת חזר לכותרות מהדלת האחורית.

בסיום המשחק נראו סצינות חריגות: גביגול ירד מכר הדשא כשמושל ריו, משתחווה לעברו. סגן נשיא פלמנגו מרכוס בראז אף סיפר שבחדר ההלבשה גביגול אמר לו בהומור: "עכשיו תצטרכו לשלש לי את המשכורות, אחרת אחזור לאירופה".

ניימאר, אחד הסמלים של יריבת פלמנגו סנטוס, נראה חוגג בעצמו את שער הניצחון של גביגול, ולאחר מכן פרסם פוסט אינסטגרם חגיגי בו כתב: "שני שערים של גביגול!"

ויניסיוס מריאל מדריד חגג גם הוא את הניצחון עם פוסט חגיגי באינסטגרם, וגם כמה שחקנים אירופאיים צייצו ברכות לפלמנגו.

כך ניימאר הגיב לגול הניצחון

ניימאר חוגג את ניצחון פלמנגו. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
וכך הוא הגיב באינסטגרם/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully