וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן במסר לאוהדי ריאל מדריד: "מקווה ששריקות הבוז לבייל לא יימשכו כל העונה"

הוולשי התקבל בבוז צורם כשנכנס כמחליף, זידאן והשחקנים הגנו עליו. וגם, הבשורה החיובית: לוקה מודריץ' חזר: "אלה שרצו להיפטר ממנו יצטרכו להמתין"

עריכת וידאו: ניר חן

ריאל מדריד קיוותה אתמול (שבת) להמשיך את הכושר שלה מלפני הפגרה כשאירחה בבית את ריאל סוסיאדד, ואומנם המשחק נפתח בצורה רעה, עם טעות קשה של סרחיו ראמוס שעם מסירה לאחור "בישל" לאורחת שער יתרון כבר בדקה השנייה, אבל מאותו רגע הבלאנקוס השתלטו על המשחק, לוקה מודריץ' בישל פעמיים לבנזמה ולוואלוורדה את המהפך, ובהמשך הוסיף שער משלו כדי לקבוע 1:3, וריאל צמודה לבארסה בפסגת הלה ליגה.

גארת' בייל, ריאל מדריד. רויטרס
כמו ניימאר, מרגיש בבית כמו במשחק חוץ. בייל/רויטרס
שלט שהכינו אוהדי ריאל מדריד לשחקנם גארת' בייל. צילום מסך
תזכורת. השלט לבייל/צילום מסך

מה ששוב העיב על מצב הרוח החיובי היה גארת' בייל, שכצפוי, התקבל אתמול בשריקות בוז על ידי הקהל בברנבאו. בשבוע שעבר בייל צולם מחויך במהלך חגיגות ההעפלה של נבחרת ויילס ליורו כשהוא רוקד ליד שלט שעליו כתוב "ויילס, גולף, מדריד, בסדר הזה", במסר שרומז שריאל במקום נמוך בסדר העדיפויות של השחקן. מאחר שהשלט הזה הוא המשך ישיר שלורה של פרשות קודמות של בייל במדריד, לקהל כבר נמאס וכשהוא נכנס כמחליף הוא פשוט התקבל בשריקות בוז שלא משתמעות לשום פנים. זה לא מפתיע גם שביציע בברנבאו הופיע שלט שעליו כתוב "רודריגו - ויניסיוס - לוקאס - בייל, בסדר הזה", כאילו גם מבחינתם הוא רק בעדיפות רביעית להרכב.

בייל עצמו היה מעורב בשער השלישי, ואף כמעט כבש שער מרהיב, אבל נדמה שבדיוק כמו במקרה של ניימאר בפריס סן ז'רמן, הוא פשוט יצטרך ללמוד לחיות עם שריקות הבוז הביתיות. המאמן זינדין זידאן, שניסה להגן על הוולשי השבוע, נשאל אחרי המשחק האם הוא מבין את השריקות וענה: "לא. השאלה היא לא אם אני מבין או לא. אנחנו צריכים את האוהדים שלנו, וגם גארת', כמו כל אחד אחר. אנחנו צריכים את האוהדים שיתמכו.

עוד בוואלה

ריאל מדריד חוששת מתגובה סוערת של האוהדים נגד גארת' בייל: "הוא בעיה"

לכתבה המלאה
לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד. רויטרס
לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד/רויטרס

"אנחנו לא יכולים לעשות כלום עם השריקות. בייל נכנס מאוד מפוקס. כל אחד זכאי לדעה. אנחנו תמיד צריכים את האוהדים לצדנו. בירכתי את בייל בסיום על המשחק שלו, ובואו נקווה שהשריקות לא יחזרו בהמשך העונה. אנחנו לא יכולים לשלוט במה שהציבור חושב.

"תמיד יש יותר מדי ספקולציות ורעש מבחוץ. מה שבייל רוצה זה להיות כאן, והיום הוא עשה עבודה טובה. בסופו של דבר לא צריך לדבר כל כך הרבה. הוא רוצה לשחק ולהיות חלק מהקבוצה, ונמשיך בלי שזה יפריע לנו". גם טיבו קורטואה התייחס לביייל: "הוא יצטרך לזכות באהבה של הקהל. אנחנו תומכים בו מבפנים".

מה שמעודד מבחינת ריאל זה שלוקה מודריץ' חזר להיות דומיננטי ולתת תפוקה, כשב"אס" טענו: "מודריץ' סוף סוף שלף את כדור הזהב", וב"מארקה" כתבו: "מספר 10 שוב כאן, אלה שכבר רצו להיפטר ממודריץ' יצטרכו להמתין... הוא נתן תזכורת למיהו השחקן שהוביל את ריאל מדריד להיסטוריה".

לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד. רויטרס
לוקה מודריץ', קשר ריאל מדריד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully