וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ניצחה, לראשונה קבוצה של גווארדיולה החזיקה בכדור פחות מיריבתה

האלופה גברה 1:2 על צ'לסי, גווארדיולה לא התרגש מהעובדה שקבוצתו החזיקה בכדור רק 46.74 אחוז מהזמן. סטרלינג על ה-VAR: "לעזאזל, הדבר הזה הולך להרוג אותי"

יוטיוב

מנצ'סטר סיטי אומנם ניצחה אתמול (שבת) 1:2 את צ'לסי, חזרה מפיגור והצליחה לשמור על פער 9 הנקודות מליברפול אחרי שהמוליכה ניצחה את קריסטל פאלאס, ואומנם האלופה המחישה אופי גם כשהשלימה מהפך וגם כי עשתה זאת תחת לחץ בידיעה שליברפול פתחה פער זמני של 12 נקודות וגם במשחק הראשון אחרי ההפסד באנפילד - אבל אם מישהו מחפש נתון שימחיש שמנצ'סטר סיטי לא במיטבה, זה הנתון הבא:

סיטי החזיקה אתמול בכדור רק 46.74 אחוז מהזמן.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי, על רקע פרנק למפארד מאמן צ'לסי. רויטרס
איך זה קרה? פפ על רקע למפארד/רויטרס
ריאד מחרז שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
הרגיע. מחרז/רויטרס

מדובר באחוז ההחזקה הכי נמוך לקבוצה של פפ גווארדיולה, בכל 381 משחקיו כמאמן של קבוצות בכירות. בדרך כלל קבוצות של גווארדיולה מואשמות בכך שהן מחזיקות בכדור יתר על המידה, לפעמים בחוסר תכליתיות, אבל הפעם סיטי הייתה זו שהחזיקה פחות בכדור, וניצחה בכל זאת. "אז עכשיו יש לי עוד שיא - ניצחתי לראשונה משחק שבו לא החזקתי בכדור יותר מהיריבה", אמר פפ, והחמיא לצ'לסי, "זו קבוצה נהדרת, עם קובאצ'יץ' וז'ורז'יניו, כך שזה יכול לקרות. נלחמנו, נלחמנו היום. אנחנו מתמודדים מול קבוצה שהיא בלתי ניתנת לעצירה (ליברפול). יש לה רק תיקו אחד. האם אנחנו נכנעים? נלחמנו. כשפוגשים יריבות כאלה, סובלים".

"זה לא קל", אמר דה בראונה, "אנשים מצפים שיהיו לנו 70 אחוז החזקה בכדור, אבל לשחקנים האלה יש הרבה איכויות. הם יודעים להחזיק בכדור, אבל זה הראה את הצד האחר של היכולות שלנו, אנחנו יכולים לשלוט במשחק גם בלי שהכדור אצלנו".

מי שהביע תרעומת הוא רחים סטרלינג, ששוב נפסל לו שער בגלל נבדל גבולי שקבע ה-VAR. לאחר מכן צייץ בציניות: "אני שמח ששיפרתי היום את מאזן השערים הפסולים שלי ב-VAR", כתב, "לעזאזל, הדבר הזה הולך להרוג אותי אחי".

עוד בוואלה

יורגן קלופ: "המאזן יוצא דופן, אי אפשר להשיג אותו רק עם ניצחונות מדהימים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully