וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשנים שוב קוטלים את ואלוורדה: "זו ברצלונה הכי אפורה ומשעממת אי פעם"

בקטאלוניה שוב מבקרים את המאמן, ומציינים את הסטטיסטיקה "העגומה": שישה משבעת השערים האחרונים נכבשו ממצבים נייחים. פיקה עצבני, שחקן העבר טוען: "אם היו מתנהגים אליי כמו לבוסקטס, הייתי מבקש לעזוב"

צילום: רויטרס

בווידאו: התהלוכה של אוהדי פלמנגו לפני ההמראה לגמר הליברטדורס

שחקני ברצלונה חוגגים עם ארתורו וידאל. GettyImages
"אושר גדול". ארתורו וידאל חוגג/GettyImages

ברצלונה חזרה מפגרת הנבחרות בצורה מאוד מנומנמת, אבל הצליחה בסופו של דבר לחלץ את שלוש הנקודות עם 1:2 היום (שבת) בקרב הקצוות מול לגאנס. יוסף אן-נסרי העניק לנועלת הטבלה יתרון מפתיע בדקה ה-12, אבל לואיס סוארס (53) והמחליף ארתורו וידאל (79) הפכו אחרי מצבים נייחים.

ארנסטו ואלוורדה, שעלה הפעם עם הרכב התקפי במיוחד, הכולל את עוסמאן דמבלה לצד אנטואן גריזמן, ליאונל מסי וסוארס, אמר בסיום: "אנחנו לא מתחילים טוב את משחק החוץ שלנו. היה משחק רע מאוד, עם השער המוקדם והרוח ששיבשה לנו את סגנון המשחק. לא הברקנו, אבל היינו צריכים את הניצחון והשגנו אותו. ננסה לבנות על הדברים הטובים, ידענו לצאת מפיגור".

כצפוי, בסיום התקשורת בקטאלוניה שוב ביקרה בחריפות את ואלוורדה. ב"ספורט" ציינו את הסטטיסטיקה ה"עגומה" של ברצלונה: שישה משבעת השערים האחרונים שלה נכבשו ממצבים נייחים, ובארבעת המשחקים האחרונים היא כבשה רק שער שדה אחד.

"ארנסטו ואלוורדה אחראי לגרסה הכי אפורה והכי משעממת של ברצלונה מזה שנים, אולי מאי פעם", ציינו. "למזלו, הכישרון בקבוצה מציל אותו פעם אחר פעם, אבל זה לא יקרה בכל משחק".

ארתורו וידאל, כובש שער הניצחון: "אושר גדול, תמיד נחמד לכבוש עבור ברצלונה, ובמיוחד כשהשער שווה שלוש נקודות. ידענו שזה מגרש מאוד קשה, והדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. אנחנו צריכים להיראות הרבה יותר טוב".

עוד בוואלה!

ברצלונה נחלצה מפיגור וניצחה 1:2 את לגאנס

לכתבה המלאה

מי שהיה עצבני במיוחד בסיום היה ג'רארד פיקה, שמאס בשאלות בנוגע לתפקידו בגביע דייויס החדש. "הנסיעות למדריד לוקחות לי 40 דקות", אמר. "דיברתי עם ואלוורדה השבוע, הוא שאל אותי מה יהיו תכניותי ואמרתי לו. מערכת היחסים איתו פנומנלית, וגם הקשר עם הקבוצה הוא טוב. התקשורת היא קרקס, אבל אני מבקש שתכבדו אותי. יום אחד מאשימים אותך והורגים אותך ואחרים מגנים עליך, למחרת אתה מתראיין לכלי תקשורת אחר, ואז אחרים רוצים להרוג אותך".

על המשחק עצמו והיכולת של ברצלונה הנוכחית אמר הבלם: "זה ניצחון חשוב, ידענו שאין תירוצים. לשחק בחוץ זה תמיד קשה יותר, זה נורמלי - מה שלא נורמלי הוא שזה עולה לנו יותר מדי ניצחונות. בתחילת העונה היינו חותמים על מצב בו אנחנו מובילים את הטבלה ואת הבית שלנו בליגת האלופות ואנחנו מנסים להשתפר".

סרג'יו בוסקטס ספג בדקה ה-32 כרטיס צהוב חמישי ויחמיץ את משחק הצמרת מול אתלטיקו מדריד במחזור הבא. ואלוורדה החליף את בוסקטס (57) ואמר: "החלפתי אותו כי הוא קיבל צהוב ולשחק בעמדה שלו עם צהוב זה מסוכן". שחקן העבר של ברצלונה לואיס סוארס מירמונטס ביקר את ההחלטה ואמר: "אם היו מתנהגים אליי כמו שמתנהגים לבוסקטס, הייתי מבקש מהמאמן לעזוב. אנחנו מאבדים את בוסקטס. הוא לא שמח, אין בו חדוות משחק או חופש, הקבוצה מורידה באופן עקבי את היכולת שלה וההחלטות מונעות מבוסקטס להציג את היכולת שלו".

מי שנכנס במקומו היה איוון רקיטיץ', עוד שחקן שהביע את התסכול שלו בברצלונה, שגם הוא לא הציג היום יכולת מזהירה. גיז'רמה אמור, שחקן העבר והאחראי על יחסי החוץ של המועדון, אמר על ראקיטיץ': "אני מבין שכשאתה לא משחק אתה לא מרוצה ומתעצבן. אבל הוא מקצוען, והוא מעולם לא התלונן". ואלוורדה הוסיף: "בוא נחזור להיות ברצלונה השמחה. זה לא היה משחק מבריק, אבל הם התגוננו טוב, היה קשה לשחק פה, הרוח, הדשא... היה קשה לתקוף אבל הצלחנו לנצח"

סרג'יו בוסקטס, שחקן ברצלונה. GettyImages
יכולת לא מזהירה, מי אשם? בוסקטס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully