וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אימובילה קבע שיא מועדון, לאציו המשיכה את הרצף עם ניצחון דרמטי

מלך השערים כבש בפעם השמינית ברציפות וקאיסדו קבע 1:2 על ססואולו בדקה ה-91 כדי לחגוג ניצחון חמישי רצוף. שער ושני בישולים לסמולינג ב-0:3 של רומא על ברשיה. נדחה משחקה של קליארי בלצ'ה בגלל המגרש המוצף

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים ביותר בפרמיירליג

המחזור ה-13 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם שישה משחקים, כשלאציו המשיכה רת רצף הניצחונות שלה עם 1:2 דרמטי על ססואולו ויריבתה העירונית רומא הביסה 0:3 את נועלת הטבלה ברשיה. בולוניה חילצה 2:2 ביתי מפארמה בדקה ה-95. פיורנטינה הפסידה בוורונה וסמפדוריה נמלטה מהקו האדום עם 1:2 על אודינזה, כשהמשחק בין קליארי ללצ'ה נדחה בגלל המגרש המוצף.

צ'ירו אימובילה שחקן לאציו חוגג שער. רויטרס
רצף היסטורי. צ'ירו אימובילה/רויטרס

ססואולו - לאציו 2:1

צ'ירו אימובילה חגג את שערו ה-15 העונה בסרייה A וקבע שיא מועדון עם כיבוש בשמונה מחזורי ליגה רצופים (עקף את ג'ורג'ו אינאליה האגדי), ופליפה קאיסדו דאג שהשיא ייחגג בניצחון דרמטי. הסקורר נעזר בשוער אנדראה קונסילי כדי לכבוש בדקה ה-34, אבל פרנצ'סקו קאפוטו דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-45 והרצף של האורחת אמור היה להיעצר. אלא שהמחליף מאקוודור סיפק שער יפה בסיבוב בדקה ה-91 וקבע ניצחון חמישי ברציפות, כשלאציו כבשה לפחות צמד בכל אחד משמונת המחזורים האחרונים - רצף שלא היה לה מאז 1936/37. אימובילה גם נצמד לתומאסו רוקי במקום שלישי בטבלת הכובשים של לאציו בסרייה A עם 82 שערים, כשלפניו רק ג'וזפה סיניורי (107) והשיאן סילביו פיולה (143).

כריס סמולינג (מימין) עם ג'אנלוקה מאנצ'יני שחקני רומא. AP
היום של הבלמים. כריס סמולינג עם ג'אנלוקה מאנצ'יני/AP

רומא - ברשיה 0:3

מריו באלוטלי נותר מחוץ לסגל של ברשיה אחרי עימות עם פאביו גרוסו והוא עשוי לעזוב כבר בינואר, כשנועלת הטבלה ספגה תבוסה שנייה מאז מינוי המאמן שעדיין לא ראה שער. רומא חיכתה מחצית שלמה ואז העבירה הילוך, כשהבלם האנגלי כריס סמולינג נגח פנימה אחרי כדור קרן של לורנצו פלגריני (49) וגם בישל בנגיחה לג'אנלוקה מאנצ'יני שהקפיץ באומנות מעל השוער (57) וחגג שער ראשון מאז הגיע מאטאלנטה. סמולינג הוסיף עוד בישול אחרי עוד כדור קרן בדקה ה-66, כשהפעם אדין דז'קו כבש מקרוב, בהופעה ה-150 שלו במדי הג'אלורוסי בסרייה A. רומא התאוששה מההפסד בפארמה לפני הפגרה ובמאזנה ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים.

משחקים נוספים

בולוניה - פארמה 2:2
לבולוניה: רודריגו פלאסיו (40), בלרים דז'מאילי (95). לפארמה: דיאן קולוסבסקי (17), סימונה יאקופוני (71)

ורונה - פיורנטינה 0:1
לוורונה: סימונה די קרמינה (66)

סמפדוריה - אודינזה 1:2
לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (45), גסטון ראמירס (74 בפנדל). לאודינזה: איליה נסטורובסקי (29), מאטו יאיאלו הורחק (51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully