וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון תומך בביברס נאתכו: "נותן את כולו לנבחרת ישראל"

סערת בנין-נאתכו: שיאן ההופעות כתב באינסטגרם: "ביברס אדם משכמו ומעלה. הבעיות של הכדורגל שלנו גדולות משחקן אחד"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

סערת טל בנין-ביברס נאתכו עדיין לא שככה לחלוטין והיום (שישי) פרסם יוסי בניון פוסט בנושא בחשבון האינסטגרם שלו. שיאן ההופעות בנבחרת ישראל ומי ששיחק בין היתר במועדוני פאר כמו ליברפול, צ'לסי, ארסנל ו-ווסטהאם, הביע תמיכה בקפטן הנבחרת אחרי שבנין ביקר אותו בכמה כלי תקשורת שונים ובין היתר אמר: "קודם תלמד את ההמנון ואחר כך תתרכז במילים".

בניון כתב:

"עת לבקר ועת לתמוך.

"מה שמיוחד בנבחרות שללא כל הבדל של צבע הקבוצה שלך או התפקיד שלך, אם אתה אוהד כדורגל, איש תקשורת או שחקן עבר, כל אחד ואחד מאיתנו חייב וצריך להיות חלק ממדינה שלמה אשר תעמוד מאחורי ה-11 בכחול לבן בלי יוצא מן הכלל.

"לכולנו הדעות והביקורות אבל יש לזכור תמיד שנבחרת היא משהו שמאחד אותנו כעם ומדינה, כולנו רוצים לראות אותה בכל טורניר גדול ומביאה הישגים שמחה וגאווה.

"זכיתי לשחק לצד ביברס נאתכו שנים בנבחרת, אדם מיוחד, אדם משכמו ומעלה שתמיד נותן את כל כולו לנבחרת ואחד שאפשר להגיד עליו חבר אמיתי.

"הבעיות של הכדורגל שלנו הרבה יותר גדולות משחקן אחד או מאמן גם ביקורת לאור התוצאות האחרונות היא לגיטימית אבל אפשר לשמור אותה עניינית ובונה.

"תשאירו את הנבחרת נקייה, בלי מלחמות והכי חשוב מרוכזת במשימה הקרובה.

"יש לנו הרבה דברים לריב עליהם במדינה, הנבחרת היא של כולנו.

"אל אל ישראל!".

View this post on Instagram

עת לבקר ועת לתמוך. מה שמיוחד בנבחרות שללא כל הבדל של צבע הקבוצה שלך או התפקיד שלך, אם אתה אוהד כדורגל, איש תקשורת או שחקן עבר, כל אחד ואחד מאיתנו חייב וצריך להיות חלק ממדינה שלמה אשר תעמוד מאחורי ה-11 בכחול לבן בלי יוצא מן הכלל. לכולנו הדעות והביקורות אבל יש לזכור תמיד שנבחרת היא משהו שמאחד אותנו כעם ומדינה, כולנו רוצים לראות אותה בכל טורניר גדול ומביאה הישגים שמחה וגאווה. זכיתי לשחק לצד ביברס נאתכו שנים בנבחרת, אדם מיוחד, אדם משכמו ומעלה שתמיד נותן את כל כולו לנבחרת ואחד שאפשר להגיד עליו חבר אמיתי. הבעיות של הכדורגל שלנו הרבה יותר גדולות משחקן אחד או מאמן גם ביקורת לאור התוצאות האחרונות היא לגיטימית אבל אפשר לשמור אותה עניינית ובונה. תשאירו את הנבחרת נקייה, בלי מלחמות והכי חשוב מרוכזת במשימה הקרובה. יש לנו הרבה דברים לריב עליהם במדינה, הנבחרת היא של כולנו. אל אל ישראל! ??

A post shared by benayoun15 (@benayoun15) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully