וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי חטיב: "אם אומרים שטל בנין גזען, בואו נסגור את הכדורגל וזהו"

21.11.2019 / 13:14

לאחר הביקורת שהשמיע על ביברס נאתכו, קפטן הנבחרת לשעבר זוכה לתמיכה מצד שחקנים ערבים: "אין מאמן ישראלי שתרם למגזר הערבי כמוהו"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות להפסד נבחרת ישראל לפולין

אחרי הביקורות הרבות על דברי טל בנין כנגד ביברס נאתכו, שחקנים ערבים יוצאים כעת להגנתו של קפטן הנבחרת לשעבר. בנין, שאימן לא מעט שחקנים ערבים הן בהפועל חיפה והן בבני סכנין ומכבי אחי נצרת, נמצא בקשר הדוק עם חלק משחקניו לשעבר, שחיזקו אותו ביממה האחרונה.

"טל לא גזען, יש לו יותר חברים ערבים מאשר יהודים", אמר פיראס מוגרבי על מאמנו לשעבר. "יש עשרות שחקנים ערבים שחייבים לו את הקריירה וגם מחוץ למגרש חייבים לו המון. אפשר להתווכח על מה שהוא אמר אבל להפוך אותו לגזען זה לעשות עוול לאחד הבודדים בכדורגל שלקח את השחקנים הערבים וטיפח אותם".

נאתכו זכה אמש לתמיכה גדולה לאחר הדברים שהשמיע בנין ("נאתכו לא יכול לשחק יותר בנבחרת ישראל"). "גאה שאתה הקפטן שלנו", כתב אריאל הרוש באינסטגרם לקפטן נבחרת ישראל הנוכחי. "דמות למופת, להערצה ולחיקוי", הוסיף לואי טהא.

טל בנין מאמן בני סכנין עם חאלד חלאיילה. ברני ארדוב
"יש לו יותר חברים ערבים מיהודי". בנין עם חלאיילה בסכנין/ברני ארדוב

גם עלי חטיב, ששיחק תחת בנין באחי נצרת ובמכבי נתניה, תמך במאמנו לשעבר. "מכל אנשי הכדורגל בארץ, אם אומרים שטל בנין הוא גזען אז בואו נסגור את הכדורגל וזהו", אמר הקשר לוואלה! ספורט. "אותם אנשים שתוקפים עכשיו בלי לחשוב, אני ממליץ להם להגיע לשפרעם ולהבין מה זה טל בנין בשביל המגזר הערבי. יש עשרות ילדים שחייבים לטל בנין הרבה ואני לא מדבר רק על שחקנים - הוא עזר להמון אנשים בשפרעם ודאג להם. טל בנין הוא היחיד שבאמת פרצתי והצלחתי אצלו וזה בגלל מה שהוא נתן לי. כשנולדה הילדה הבכורה שלי הייתי איתו במכבי נתניה במחנה אימון בבולגריה, ובגלל כמה שהוא חשוב לי ולהורים שלי קראתי לילדה טאלה, על שמו. לא מעניין אותו ערבי או יהודי - רק אם אתה בנאדם ומקצועית אם אתה שחקן טוב".

על הדברים שאמר בנין לעבר נאתכו אמר חטיב: "לא ראיתי שם שום דבר חריג. טל הוא בחור זהב שהרבה שחקנים חייבים לו את הקריירה שלהם, בייחוד במגזר הערבי. רוצים לבקר אותו על הביקורות שהוא אמר? אין בעיה, אבל שיורידו את הגזענות מהפרק כי אין מאמן ישראלי שתרם למגזר הערבי ולילדים בו כמו שטל בנין עשה".

טל בנין מאמן מכבי נתניה מתדרך את עלי חטיב. ברני ארדוב
אהבה גדולה בין השניים. בנין וחטיב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully