וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת חריפה בהתאחדות: "אנדי הרצוג לקח אותנו 20 שנה אחורה"

20.11.2019 / 8:14

גורמים בהתאחדות חובטים באוסטרי ("הכי חלש שהיה פה"), אבל מודים: "יש לכדורגל הישראלי בעיות קשות בלי קשר למאמן". שחקנים העידו: "לא הייתה הכנה ראויה, הרגשנו שבאים להעביר את הזמן"

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אם עד לפני מספר משחקים של נבחרת ישראל הייתה לאנדי הרצוג תמיכה רחבה, הרי שכעת בכירים בהתאחדות לכדורגל כבר מאוחדים נגדו. אתמול, אחרי ההפסד 1:0 לצפון מקדוניה שנעל את הקמפיין החלש ביותר של נבחרת ישראל מאז 1996, נשמעו התבטאויות כמו "הרצוג לקח אותנו 20 שנה אחורה", "הוא קלקל דור שיכול היה להתמודד על עלייה" ואף "המאמן הכי חלש שהיה לנו".

גם אם נדמה שההתבטאויות קצת קיצוניות, האכזבה מהרצוג היא אדירה. ככל שהתקדם טורניר המוקדמות, כך הביקורות עליו הפכו לגורפות יותר ויותר. יחד עם זאת, בכדורגל הישראלי יש גם אנשים שמבינים שהבעיה הרבה יותר רחבה מאשר זהותו של האיש על הקווים וגורם אחר בהתאחדות אמר אתמול: "הרצוג נכשל, אבל גם מוריניו לא היה מעלה אותנו. לכדורגל הישראלי יש בעיות קשות".

אנדראס הרצוג מאמן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"קלקל דור שיכול היה להתמודד על עלייה". הרצוג/יוסי ציפקיס

לצד האכזבה, לנבחרת ישראל עדיין יש סיכוי לעלות ליורו וביום שישי היא תשתתף בהגרלת חצי גמר הפלייאוף. השחקנים דיברו ביניהם אתמול על כך שצריך תכנית מסודרת לקראת המשחקים המכריעים בחודש מרץ. כרגע לא ברור בוודאות מי יהיה המאמן. כי הרצוג היה זה שהעלה את הנבחרת לשם דרך ליגת האומות והסיכוי שלו לעמוד על הקווים גדול. אחד השחקנים שידר אופטימיות ואמר: "עד מרץ אלוהים גדול. עם הגרלה טובה ואנרגיות אחרות, אולי נסתום לכולם את הפה".

שחקנים בנבחרת העידו על התנהלות שונה בהתכנסות הנוכחית: "הייתה הרגשה שבאים להעביר את הזמן. לא הייתה הכנה טקטית משמעותית לקראת היריבות והייתה אווירה שחוץ מהשיא של ערן זהבי אף אחד לא התרגש יותר מדי. פשוט באו להעביר את הזמן חוץ מאלה שלא רגילים לקבל דקות והיו רעבים". אחרים דווקא אמרו: "אלה משפטים שקל להגיד אחרי משחקים כאלה, אבל כל אחד צריך להסתכל על עצמו. קל להאשים מאמן, קשה להסתכל במראה".

אלי דסה שהוחלף לקראת סיום המחצית הראשונה, סובל מנקע ברגע והצטווה לנוח כמה ימים. בירם כיאל לא הרגיש כשיר ב-100% ובהחלטה משותפת עם הצוות הוחלט לא לסכן אותו

הסיכויים של נבחרת ישראל. אתר רשמי
הסיכויים של נבחרת ישראל/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully