וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיין עקף את זהבי בפוטו פיניש": באנגליה מציינים את "ההישג" של כוכב הנבחרת

בממלכה היה מי שעקב בעניין אחר זהבי נגד צפון מקדוניה. וגם: איך נראית טבלת הכובשים הסופית, ולמה רונאלדו צריך להתחיל לחשוש

עריכת וידאו: ניר חן

קמפיין המוקדמות המצוין של ערן זהבי הסתיים אמש (שלישי) בטעם חמצמץ: לא רק בישראל הפסידה 1:0 לצפון מקדוניה במשחק חלש, אלא הוא עצמו לא הצליח לעמוד באתגר ולסיים כמלך השערים של המוקדמות, דבר שנראה אפשרי יותר ויותר ככל שהזמן עבר.

זהבי סיים את הקמפיין עם 11 שערים - הכי הרבה אי פעם עבור שחקן נבחרת ישראל בקמפיין בודד - אבל נכנע לבסוף להארי קיין, שכבש את שערו ה-12 במשחק האחרון של אנגליה.

גם בממלכה ציינו באופן צנוע את "ההישג" של קיין, שכמובן נדחק לשולי הכותרות על רקע פרשיית הפיטורים המפתיעה של מאוריסיו פוצ'טינו מטוטנהאם. ב-ESPN בריטניה ציינו ש"קיין עקף את ערן זהבי בפוטו פיניש", והוסיפו שהשניים סיימו גם במאזן זהה של שני משחקים עם שלושער. עוד נכתב ש"לקראת היורו, נראה שרונאלדו צריך לפחד מקיין, שחולק איתו עם אותה תשוקה ורעב לשערים".

הארי קיין, ערן זהבי. מערכת וואלה! NEWS
שני משחקים עם שלושער לכל אחד מהם. זהבי וקיין/מערכת וואלה! NEWS

לזהבי היה קמפיין נהדר, שכלל שלושער ראשון שלו במדי הנבחרת, בניצחון 2:4 על אוסטריה. מיד לאחר מכן כבש זהבי שלושער נוסף, בניצחון 0:3 על לטביה, ורשם שני ציוני דרך: גם שבר את שיא ההבקעות של שחקן נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות (6), וגם השחקן הראשון מאז שייע פייגנבוים שכובש פעמיים ברציפות שלושער במדי הנבחרת. כמו כן כבש שני שערים מרהיבים - מול אוסטריה בחוץ בהפסד 3:1, מול סלובניה בחוץ בהפסד 3:2 (כשהכניע בבעיטה אדירה את יאן אובלק). בסך הכל כבש 11 מ-16 שעריה של הנבחרת בקמפיין. עם זאת, בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת - מול פולין ומול צפון מקדוניה - הוא לא הצליח לכבוש ואיבד מעט מהמומנטום שהיה לו.

טבלת מלך השערים של מוקדמות היורו:

1. הארי קיין, 12 שערים
2. כריסטיאנו רונאלדו, 11 שערים
-. ערן זהבי, 11 שערים
4. אלכסנדר מיטרוביץ', 10 שערים
-. טמו פוקי, 10 שערים
6. ארטיום דזיובה, 9 שערים
-- ג'ורג'יניו ווינאלדום - 8 שערים

עוד בוואלה!

גם בהגנה וגם בהתקפה: נבחרת ישראל סיימה את הקמפיין הכי גרוע מאז 1996

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully