וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: נהריה השפילה את חולון עם 67:90 בחוץ ועלתה לחצי הגמר

האורחת עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע השני, קלעה מצויין מעבר לקשת ועלתה לחצי גמר גביע המדינה לראשונה מאז 2009. אוהדי חולון קראו לדרוקר להתפטר

מרכוס פוסטר שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
מי יוציא את חולון מהבוץ? מרכוס פוסטר ומלקאי ריצ'רדסון הערב בחולון/ברני ארדוב

הפועל חולון חטפה מכה קשה הערב (שבת), כשהובסה ללא תנאי 90:67 בביתה מול עירוני נהריה ברבע גמר גביע המדינה וסיימה את דרכה במפעל. המארחת נראתה נורא ואיום, ונקלעה לפיגור דו ספרתי כבר ברבע השני. נהריה קלעה מצויין מעבר לקשת כשטוני גפני, דומיניק ווטרס וניב משגב ביחד דייקו ב-8 מ-9 מקו השלוש. השחקנים של שרון דרוקר עם הפסד בית שני בתוך ארבעה ימים, והודחו מהמפעל לאחר שבשלוש השנים האחרונות הגיעו לפחות למעמד חצי הגמר.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 14 נקודות, ריצ'רד הוואל 12 נקודות, טרוי קופיין (10 אסיסטים, 8 ריבאונדים) 10 נקודות, עמית שמחון (5 מ-16 מהשדה) 8 נקודות, מלקאי ריצ'רדסון (2 מ-9 מהשדה, 6 ריבאונדים) 7 נקודות, שלומי הרוש 6 נקודות, לטאביוס וויליאמס 5 נקודות, טי ג'יי קליין 4 נקודות, גיא פניני נקודה אחת.

קלעו לעירוני נהריה: דומיניק ווטרס (6 אסיסטים, 5 ריבאונדים) 18 נקודות, ג'רל מקניל 17 נקודות ו-6 ריבאונדים, טוני גפני 16 נקודות ו-5 ריבאונדים, איתי שגב 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, איגור קולשוב 7 נקודות ו-6 ריבאונדים, ניב משגב 6 נקודות וג'ף אדריאן (8 ריבאונדים) 6 נקודות כ"א, טראוויס ווריק 5 נקודות, נוערם אקריש 3 נקודות, תומר כהן נקודה אחת.

טוני גפני, איתי שגב וניב משגב שחקני עירוני נהריה. ברני ארדוב
סל גדול על הבאזר של הרבע הראשון. טוני גפני/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות התקשו לקלוע בפתיחה, והחטיאו ממצבים קורצים. לטאביוס וויליאמס קלע ראשון לחולון בעוד ג'ף אדריאן הניח שתי נקודות בצד השני לאחר משחק בין גבוהים עם איתי שגב. מרכוס פוסטר קלע את השלשה הראשונה במשחק. איתי שגב היה אקטיבי מאוד ברבע הראשון אך שלשה של טרוי קופיין פתחה פער של חמש נקודות לזכות המקומיים. חולון עלתה ל-5:12 אך דומיניק ווטרס ואיתי שגב במהלך פוסט יפה על גיא פניני הורידו ל-12:9. שגב המצויין הגיע ל-7 נקודותו וכמו כל קבוצתו הידק מעט את ההגנה ואיפשר לאורחת לעלות ליתרון ראשון, 14:16 לאחר שלשה של ווטרס. הרבע הראשון הסתיים בסל משוגע של טוני גפני על הבאזר. נהריה השלימה ריצת 2:15 ובסיום הרבע הוליכה 14:20.

רבע 2:

מלקאי ריצ'רדסון קטע את הריצה של האורחים לאחר שנפסקו לזכותו נקודות בעקבות חסימה לא חוקית של שגב. ריצ'רד הוואל ביצע עבירה שלישית מוקדמת מאוד כשמונה דקות לסים המחצית הראשונה וירד לספסל. נהריה שסיימה את הרבע הראשון בסערה לא הצליחה לקלוע ולו נקודה במשך יותר משלוש דקות ברבע השני, ושלשה של טרוי קופיין החזירה את היתרון למארחת. נקודות נוספות של ריצ'רדסון השלימו ריצת 0:9 מקומית והורידו את שתי הקבוצות לפסק זמן במצב של 20:23 לחולון. נקודות הבכורה של נהריה ברבע הגיעו לאחר שלשה של טוני גפני, שהשלים התקפה לאחר מכן מהלך של סל ועבירה והחזיר את היתרון לקבוצתו. נהריה עלתה ליתרון דו ספרתי לקראת סוף הרבע, וסגרה מחצית נהדרת אשר בסיומה הוליכה 28:40.

עוד בוואלה!

דיוויד בלאט: "מכבי תל אביב מצוינת השנה, היא מסוגלת להגיע לפיינל פור"

לכתבה המלאה
גיא פניני הפועל חולון מול איתי שגב עירוני נהריה. ברני ארדוב
זכו שלוש פעמים בגביע כששיחקו ביחד. גיא פניני מול איתי שגב/ברני ארדוב

רבע 3:

ג'רל מקניל היה האיש של דני פרנקו בפתיחת הרבע השלישי. חמש נקודות רצופות שלו קבעו 30:45 לאורחים ונראה שהמארחת לא בעניינים. יתרונה של הנהריה חצה את גבול ה-20 הפרש לאחר ששלשה של ווטרס קבעה 31:52. הגארד של נהריה גם קיבל עבירה טכנית לאחר שסימן תנועה מגונה לאוהדים המקומיים. נהריה סגרה רבע התקפי נהדר אשר במהלכו קלעה 30 נקודות ביתרון 48:70.

רבע 4:

נהריה קלעה את השלשה העשירית שלה מתוך 19 ניסיונות בפתיחת הרבע ולא נראה שלחולון יש תשובה להופעה הנהדרת של האורחת. עמית שמחון קלע נקודות בכורה במשחק רק בפתיחת הרבע האחרון וכשש דקות לסיום ההתמודדות, זה נראה גמור - 53:76 לנהריה. המארחת לא הצליחה ליצור ולא מראית עין של מומנטום חיובי ובסיום 67:90 גדול לעירוני נהריה, שעולה לחצי גמר גביע המדינה לראשונה מאז עונת 2008/9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully