וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מכבי תל אביב מצוינת השנה, היא מסוגלת להגיע לפיינל פור"

האקס בטוח ביכולות של הצהובים העונה, מופתע מההתרסקות של פנרבחצ'ה ואוברדוביץ', ומבהיר: "אם מצבי ישתפר, אולי עוד אחזור לאמן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

גם דיוויד בלאט כבר מודה: מכבי תל אביב מועמדת ראויה לפיינל פור. האקס המיתולוגי של הצהובים התראיין אמש (חמישי) לתוכנית הספורט של רדיו 103, והביע ביטחון רב ביכולות של הקבוצה העונה.

"אני לא רוצה לצאת בהצהרות גדולות מדי, אבל אין ספק שמכבי תל אביב וברצלונה בנויות מצוין ומשחקות טוב מאוד השנה. שתיהן מהקבוצות החזקות ביורוליג, ואני חושב שלמכבי תל אביב יש סיכוי להגיע לפיינל פור", אמר לקראת המפגש בין מכבי תל אביב לברצלונה הערב (22:00, ספורט 5) בפלאו בלאוגרנה.

דיוויד בלאט מאמן אולימפיאקוס. ברני ארדוב
גם הוא רואה את הפוטנציאל במכבי תל אביב. בלאט/ברני ארדוב

בלאט התייחס גם למצבה הרעוע של פנרבחצ'ה, שמדורגת במקום הלפני אחרון ביורוליג עם מאזן של שבעה הפסדים ושני ניצחונות בלבד. "נראה שהשושלת שם מתרסקת. נראה שהשחקנים שבעים ועייפים, וגם אוברדוביץ' - למרות שהוא המאמן הטוב בכל הזמנים ביורוליג - גם הוא כבר נראה מותש. נראה שכולם שם רוצים משהו חדש".

כמו כן, בלאט התייחס למאבקו האישי - ההתמודדות עם טרשת נפוצה. למרבה ההפתעה, בלאט שכבר הודה לא אחת שמצבו הרפואי ימנע ממנו לחזור לאמן, טען שהוא לא פוסל חזרה לקווים. "אם ארגיש טוב יותר בעתיד, ייתכן שאחזור לאמן. אני חושב שאני יכול לחזור, למרות שאני לא בטוח לגבי זה".

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס: "ברצלונה חזקה ומגוונת, אבל ניתן לה קרב טוב"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully