וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "ברצלונה חזקה ומגוונת, אבל ניתן לה קרב טוב"

21.11.2019 / 18:00

מאמן מכבי תל אביב לקראת משחק החוץ מול קבוצת הכוכבים הקטלאנית (ו', 22:00, ספ' 5): "גם לנו יש סגל טוב, ננסה לשחק על נקודות החולשה שלה"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב תמשיך את עונת היורוליג שלה מחר (שישי, 22:00, ספורט 5) כשתפגוש את ברצלונה במסגרת המחזור ה-10. הצהובים מגיעים למשחק אחרי הפסד למילאנו ביום שלישי האחרון ובמאזן של שישה ניצחונות מול שלושה הפסדים, ואילו ברצלונה הביסה את פנרבחצ'ה בבית ובמאזן של שבעה ניצחונות מול שני הפסדים.

מצב הרוח הנהדר ששרר במכבי תל אביב ערב הנסיעה למילאנו קצת השתנה בימים האחרונים. בקבוצה היו לא מרוצים מהתפקוד ההגנתי בהפסד האחרון, ודיברו על כך לא מעט, כשהם יודעים שאם הם רוצים להמשיך בפתיחה המסחררת של העונה, הם יהיו חייבים לחזור ולעצור את היריבות על סקור נמוך בהרבה. אם ההפסד לא הספיק, אז הפציעה של סקוטי ווילבקין, שסובל מכאבים באזור שוק הרגל, מוסיפה לדאגה של הצוות המקצועי.

המאמן יאניס ספרופולוס אמר לקראת המשחק: "לברצלונה היה יום אחד פחות להתכונן, אבל יש להם יתרון של ביתיות. הדבר הכי חשוב זה הכדורסל, נתמקד בחובות שלנו על המגרש, איך לשחק בהגנה ולקרוא את המשחק שלהם. נצטרך לעצור אותם בהגנה, ובהתקפה נצטרך לשחק על נקודות החולשה שלהם. השחקנים מנוסים, הם יודעים איך להתאים את עצמם לאולמות שונים. האולם כאן קטן יותר, אבל הקהל מאוד נלהב, יש אווירה טובה ונצטרך להיות מרוכזים. ברצלונה העונה היא קבוצה שונה לגמרי, יש להם סגל רחב ומגווון, אבל ננסה לעשות את הכי טוב שלנו. יש לנו קבוצה טובה, סגל טוב וניתן להם קרב טוב".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
יום המנוחה לא מהווה יתרון משמעותי מבחינתו. יאניס ספורופולוס/דני מרון

מכבי תל אביב ניצחה פעם אחת ב-11 משחקים בברצלונה מאז שנוסד היורוליג. היה זה בעונת 2005/6 - 78:88, כשטל בורשטיין מצטיין עם 24 נקודות. מאז הפסידו הצהובים תשעה משחקים רצופים בברצלונה, כשבחלקם ספגו תבוסות קשות.

אחרי מספר שנים מחוץ לטופ האירופי, ברצלונה עברה בקיץ שינוי משמעותי עם צירוף שחקנים מהטופ האירופי והעולמי. ניקולה מירוטיץ' מוביל את הקבוצה עם 17.8 נקודות בממוצע למשחק אחרי מספר שנים טובות ב-NBA, להן מוסיף 6.2 ריבאונדים. אלכס אברינס, שחזר גם הוא מה-NBA, דווקא פחות בולט, אך ברנדון דוויס שהגיע מז'לגיריס קובנה, קייל קוריק שממשיך לעונה נוספת, מלקולם דילייני שהצטרף ו-ויקטור קלאבר הוותיק נותנים לסבטיסלב פשיץ' הרבה סיבות להיות אופטימי לקראת המשך העונה.

עוד בוואלה!

רבע גמר הגביע בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים ייערך ביום שני, קרב עקיצות בין הקבוצות

לכתבה המלאה
קווינסי אייסי שחקן מכבי תל אביב עם ניקולה וויצ'יץ'. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
ניקולה וויצ'יץ' עם קווינסי אייסי/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully