וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את דיסלדורף ונצמדה לפסגה

האלופה רחוקה נקודה אחת מהמקום הראשון לאחר שמנשנגלדבאך הפסידה 2:0 לאוניון ברלין. רביעייה גם ללייפציג המדורגת שנייה. דורטמונד חזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 מול פאדרבורן

יוטיוב

אחרי פגרת הנבחרות, הבונדסליגה חזרה אתמול (שישי) לעניינים עם דרמה גדולה: בורוסיה דורטמונד פיגרה 3:0 נגד נועלת הטבלה, פאדרבורן, אבל חזרה ל-3:3 בסיום. היום בורוסיה מנשנגלדבאך המוליכה הופתעה על ידי אוניון ברלין שניצחה אותה 0:2. באיירן מינכן ניצלה זאת לאחר שהביסה 0:4 את פורטונה דיסלדורף במשחק חוץ וצימקה את הפער מהמוליכה לנקודה אחת בלבד, וכך גם ר.ב. לייפציג המדורגת שנייה שחגגה עם 1:4 על קלן.

שחקני בורוסיה דורטמונד, מרקו רויס, מאטס הומלס. GettyImages
הלם בזיגנל אידונה פארק. הומלס ורויס במחצית הראשונה/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - פאדרבורן 3:3

דרמה גדולה בפתיחת המחזור, אבל עבור דורטמונד שחזרה מ-3:0 ל-3:3, התיקו הזה הוא כמעט כמו הפסד, בטח כשהיריבה היא נועלת הטבלה. האוהדים בזיגנל אידונה פארק שרקו בוז לקבוצה והמאמן לוסיאן פאבר, פאקו אלקסאר נפצע והוחלף בדקה ה-45 וכמה ימים לפני משחק החוץ בברצלונה, השוורצגלבן צריכים להיות מאוד מודאגים.

סטרלי מאמבה הגרמני-קונגולזי ניצל את החורים במרכז הרחבה הצהובה כדי לכבוש צמד בדקות 5 ו-37, גריט הולטמן קבע 0:3 בדקה ה-43 ודורטמונד ירדה להפסקה חבולה וחבוטה. בשלב הזה זה נראה גמור, אבל ג'יידון סאנצ'ו צימק בדקה ה-47, אקסל ויטסל קבע 3:2 בדקה ה-84 ומרקו רויס נגח פנימה בדקה ה-92. אם מישהו היה אומר לשחקני פאדרבורן שהם יחזרו הביתה עם נקודה, אבל בוודאי היו שואלים איפה לחתום. הערב, עם שריקת הסיום הם פשוט נשכבו על הדשא בעצב.

עוד בוואלה! ספורט

אנשי באיירן מינכן היו באנגליה, עסקת לירוי סאנה שוב על הפרק?

לכתבה המלאה
אנתוני אוג'ה שחקן אוניון ברלין. GettyImages
ניצחון מפתיע לאוניון על המוליכה. אנתוני אוג'ה/GettyImages

אוניון ברלין - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

המומנטום האדיר איתו יצאה המוליכה לפגרה נפגע לאחר הפסד חוץ מפתיע בברלין מול אוניון שרשמה ניצחון ליגה שלישי ברציפות והתרחקה מהתחתית. גלדבאך הגיעה לאחר שבעה ניצחונות בשמונת המחזורים האחרונים בבונדסליגה, אך נכנעה לשער נגיחה של אנתוני אוג'ה בדקה ה-14, שנותר ללא כיסוי. האורחת החזיקה יותר בכדור ולחצה כדי להשיג את שער השוויון אך הייתה לא תכליתית ובעטה רק פעמיים למסגרת. בדקה ה-90 ראתה מנשנגלדבאך את אוניון ברלין משיגה את השני לאחר התקפה מתפרצת אשר בסיומה דחק סבסטיאן אנדרסון את השער השני. יתרונה של גלדבאך בראשות הטבלה הצטמצם לנקודה אחת בלבד.

קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
קורנטן טוליסו שחקן באיירן מינכן/רויטרס

פורטונה דיסלדורף - באיירן מינכן 4:0

הבווארים המשיכו במומנטום החיובי ולאחר במחזור הקודם סיפקו הופעה מרשימה ב-0:4 על דורטמונד, והפעם חזרו על התוצאה בדיסלדורף. באיירן עלתה ליתרון בדקה ה-11 לאחר מהלך קבוצתו נאה בסיומו דחק בנז'מן פבאר את שער היתרון לאחר בישול של יוזואה קימיש. קורנטן טוליסו כבש את השני לאחר טעות נוראית של שוער פורטונה, שמסר הישר לרגליו של תומאס מולר היריב, ומשם מצא את סרג' גנאברי שמסר כדור רוחב מדויק לטוליסו שבעט פנימה קצת מעבר לנקודת הפנדל. מולר סידר לגנאברי את ה-0:3 בדקה ה-34 ובאיירן המשיכה להתעלל ביריבתה והשיגה את הרביעי בהתקפה מתפרצת קלילה בסיומה מצא רוברט לבנדובסקי את פיליפה קוטיניו שכבש את שער הבונסדסליגה השלישי שלו העונה. הסקורר הפולני נעצר אחרי שהבקיע בכל 11 המחזורים הקודמים וקבע שיא ליגה.

הנזי פליק מאמן באיירן מינכן. רויטרס
באיירן רחוקה רק נקודה אחת מהמקום הראשון. הנזי פליק חוגג/רויטרס

ר.ב. לייפציג - פ.צ. קלן 1:4

הנה קבוצה שהפגרה לא ממש הזיזה לה. לייפציג כבשה 20 שערים בארבעת משחקיה האחרונים לפני הפגרה, והמשיכה לחורר רשתות גם הערב. טימו ורנר כבש מקרוב אחרי הכנה של כריסטופר אנקונקו (22) שאחרי 10 דקות הוכשל ברחבה ואפשר לאמיל פורסברג לכבוש את השני. קונרד ליימר האוסטרי הפציץ בשמאל לרשת הגבוהה בדקה ה-37 וחגג שער ליגה ראשון העונה, כשרפאל צ'יקוש רק צימק בנגיחה עבור קלן החלשה שתי דקות לאחר מכן. המילה האחרונה הייתה של פורסברג, שהשלים צמד עם כדור חופשי נפלא בדקה ה-79.

אמיל פורסברג (מימין) עם מרסל זאביצר שחקני ר.ב. לייפציג. GettyImages
כדור חופשי מושלם. אמיל פורסברג/GettyImages

משחקים נוספים

באייר לברקוזן - פרייבורג 1:1
ללברקוזן: מוסא דיאבי (36). לפרייבורג: לוקאס הולר (5)

איינטרכט פרנקפורט - וולפסבורג 2:0
לוולפסבורג: ואוט וחהורסט (19), ז'ואאו ויקטור (65), מרסל טיסראן הורחק (45)

ורדר ברמן - שאלקה 2:1
לברמן: יויה אוסאקו (80) לשאלקה: אמין האריט (43), בניטו רמאן (53)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully