וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי באיירן מינכן היו באנגליה, עסקת לירוי סאנה שוב על הפרק?

בגרמניה מדווחים שסליהאמידז'יץ' והסקאוט הראשי של המועדון ביקרו באנגליה. סיטי עשויה לדרוש את קומאן, באיירן לא מוכנה לשחררו

עריכה: ליר שפיגלר

האם עסקת לירוי סאנה לבאיירן מינכן צפויה להתרחש למרות הכול? כזכור, אלופת גרמניה רצתה מאוד את הקיצוני של מנצ'סטר סיטי בקיץ ועל פי הדיווחים הייתה קרובה להשלים את העסקה, אלא שאז הוא נפצע במגן הקהילה מול צ'לסי והעסקה פוצצה.

עם זאת הלילה (בין ראשון לשני) מדווחים ב"בילד" שראש אגף הספורט בבאיירן חסן סלהאמידז'יץ' והסקאוט הראשי מרקו נפה ביקרו ברביעי שעבר באנגליה. כאשר העיתון העביר שאילתה אל המועדון במטרה שיאשר את הידיעה, הבווארים סירבו להגיב.

אחת האפשרויות שעלתה בימים האחרונים היא של עסקת חליפין בין סאנה לקינגסלי קומאן כך שהצרפתי יעשה את הדרך ההפוכה ויצטרף אל אלופת אנגליה. סאנה מסיים את החוזה שלו במנצ'סטר סיטי בתום העונה הבאה - 2020/21 - ונכון לעכשיו מסרב לקיים מו"מ להארכתו כך שלסיטיזנס לא תהיה ברירה והם יהיו חייבים למכור אותו כדי לא להגיע למצב שהם צריכים למכור אותו בהפסד ענק כדי לא לאבד אותו ללא תמורה. עם זאת, בגרמניה טוענים שבבאיירן מרוצים מאוד מההתפתחות וההתקדמות של קומאן ולא יהיו מוכנים לאפשר לו לעזוב.

לירוי סאנה שחקן נבחרת גרמניה. רויטרס
יגיע לבאיירן בינואר? סאנה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully