וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ונאפולי נפרדו ב-1:1, יובנטוס חזרה מ-1:0 ל-1:3 על אטאלנטה

בונבנטורה (29) ביטל את השער של לוסאנו (24), אנצ'לוטי עם משחק שישי רצוף ללא ניצחון. היגואין כיכב עם צמד ובישול במהפך של האלופה

עריכה: ליר שפיגלר

בווידאו: התקציבים הגבוהים ביותר בפרמיירליג

אחרי חגיגות הקמפיין המושלם של נבחרת איטליה בדרך ליורו 2020, הסרייה A שבה לפעילות עם שלושה משחקים מרתקים. בראשון חזרה יובנטוס מ-1:0 ל-1:3 על אטאלנטה בברגמו, לאחר מכן נפרדו מילאן ונאפולי ב-1:1 בקרב המאכזבות, ובהמשך אינטר השנייה תשחק בטורינו.

חלוץ יובנטוס גונסאלו היגואין. רויטרס
הרגיע את הרוחות. היגואין/רויטרס

אטאלנטה - יובנטוס 3:1

באופן מסורתי עושה הקבוצה מברגמו חיים קשים לגברת הזקנה וכך היה גם הפעם, כשהאלופה הצליחה לחלץ שלוש נקודות שספק אם הגיעו לה. מאוריציו סארי בחר שלא לכלול את כריסטיאנו רונאלדו בסגל על מנת להעניק לו מנוחה לקראת אתלטיקו מדריד בליגת האלופות וראה את המארחת עדיפה וכמעט גם באה על שכרה בדקה ה-18, כשסמי חדירה נגע ביד ברחבה, אלא שהפנדל של מוסא בארו ננעץ במשקוף. בדקה ה-56 הצליח בארו לפצות על כך, עם הגבהה מדויקת של ראשו של רובין גוסנס שנגח פנימה את ה-0:1.

אלא שאז, תוך שמונה דקות, הגיע המהפך של גונסאלו היגואין. בדקה ה-74 הסתובב ברחבה ובעט כדור שהוסט ונכנס פנימה כדי להשוות ל-1:1, ובדקה ה-82 הכריע מטווח קרוב, אחרי בישול של חואן קואדרדו, ולאחר ששחקני אטאלנטה טענו אולי בצדק כי בתחילת המהלך בוצעה עבירה. עם זאת, ה-VAR הלך עם הגברת הזקנה, ובתוספת הזמן עבר היגואין לתפקיד המבשל, כשסידר לפאולו דיבאלה את השלישי, בדרך לניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות.

שחקני אטאלנטה חוגגים. רויטרס
שחקני אטאלנטה חגגו מוקדם מדי/רויטרס

מילאן - נאפולי 1:1

המפגש בין אכזבות העונה הסתיים בחלוקת נקודות, על רקע הקרע בין השחקנים להנהלת האורחת במהלך הפגרה. הירווינג לוסאנו העלה אותה ליתרון כשנגח מקרוב ריבאונד לכדור שננעץ במשקוף בדקה ה-24, אולם היתרון הזה החזיק חמש דקות בלבד. בדקה ה-29 הניף ג'אקומו בונבנטורה את רגלו מחוץ לרחבה ושחרר פצצה לחיבורים שקבעה את תוצאת המשחק - 1:1 צודק במילאנו. הרוסונרי קוטעים את רצף שני ההפסדים, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי עם שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות.

שחקן מילאן ג'אקומו בונבנטורה. GettyImages
הפציץ את השוויון. בונבנטורה/GettyImages

טורינו - אינטר (21:45, ONE 2)

חמישה משחקים ללא ניצחון יש לנראזורי מול טורינו - הרצף הכי ארוך מול יריבה כלשהי בסרייה A (זהה לזה מול יובנטוס וססואולו). המארחת רוצה ניצחון ביתי שלישי ברציפות על אינטר, לראשונה מאז אוקטובר 1977, אלא שלקבוצה של אנטוניו קונטה יש מאזן מושלם עד כה בחוץ והיא מקווה לשמור עליו. אינטר ניצחה שש פעמים כאורחת וכבשה לפחות פעמיים בכל אחד מהמשחקים. דייגו גודין צפוי לחזור להרכב אחרי שלא פתח מול ורונה לפני הפגרה, כשגם סטפנו סנסי עשוי לשוב ל-11 אחרי הפציעה שעצרה לו את פתיחת העונה המלהיבה.

שחקן אינטר סטפנו סנסי. AP
אינטר זקוקה לברק שלו. סטפנו סנסי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully