וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חוששת: צ'יקו אופואדו הפצוע בספק גם לדרבי

21.11.2019 / 15:38

החלוץ הפותח של האלופה, שמתח את השריר מול הפועל חיפה, ממשיך להיעדר מהאימונים ועשוי להחמיץ את השבוע העמוס. ניקוליץ' שוב לא התאמן, ייני מגביר קצב

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

חלוץ מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו בספק גדול לשבוע המשחקים שמצפה לקבוצה אחרי פגרת הנבחרת והשזרוע. אופואדו, שמתח את שריר הירך האחורי במשחק מול הפועל חיפה לפני למעלה מעשרה ימים, עדיין לא חזר להתאמן בשורות הקבוצה.

גם הבוקר נעדר החלוץ הפותח של מכבי תל אביב ובמועדון עדיין לא יכולים להעריך מתי הוא ישוב להתאמן. בעוד תשעה ימים כשתשוב הקבוצה מהפגרה הארוכה היא תקיים משחק חוץ נגד עירוני קרית שמונה (30 בנובמבר, שבת) ממנו הוא צפוי בוודאות להיעדר. לאחר מכן ייערך הדרבי מול הפועל תל אביב במחזור אמצע השבוע (4 בדצמבר, רביעי) ובסוף אותו שבוע תשחק מכבי תל אביב מול מכבי נתניה (7 בדצמבר, שבת). מדובר בבשורה מאכזבת לאלופה, מאחר שאופואדו הפך במחזורים האחרונים לחלוץ המוביל של ולדאן איביץ', על אף שאיתי שכטר עלה לא פעם מהספסל וידע לכבוש כמחליף.

שחקן מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו. יוסי ציפקיס
חסרונו יורגש? אופואדו/יוסי ציפקיס

גם אורוש ניקוליץ' לא התאמן הבוקר בגלל הדלקת בברכו. שרן ייני מגביר קצב וכבר מתאמן בחלק מהאימון עם הקבוצה. שחקנים נוספים שנעדרים מהאימונים הם שחקני נבחרת ישראל איתן טיבי, דן גלזר ויונתן כהן שקיבלו מנוחה עד יום שבת. מי שעוד חסר הוא ניק בלקמן שטס למשחק של נבחרת ברבדוס ואתמול שיחק 75 דקות בניצחון על איי קיימן.

מחר תקיים מכבי תל אביב משחק אימון מול סקציה נס ציונה במגרשה של הפועל מרמורק ברחובות. המשחק יהיה סגור לקהל ולתקשורת. איביץ' מתכנן לתת דקות לשחקנים שלא שיחקו באחרונה כמו שחר פיבן, אבי ריקן, אופיר דוידזאדה, אלירן עטר וארון שוינפלד.

עוד בוואלה!

מתן חוזז: "ידעתי שאני נשאר במכבי תל אביב בכל מחיר"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully