וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן חוזז: "ידעתי שאני נשאר במכבי תל אביב בכל מחיר"

12.11.2019 / 7:10

האס של איביץ' בשבועות האחרונים לא התרגש כשלא נספר בתחילת העונה ("לא חשבתי בכלל על עזיבה") ולא מפחד מתחרות על מקום בהרכב: "מי שיהיה הכי טוב וימלא את ההוראות, ישחק". ראיון

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות למשחק בין מכבי תל אביב להפועל חיפה

דניאל טננבאום שומר על שער נקי כבר עשרה משחקים, רביעיית ההגנה של מכבי תל אביב היא באנקר, דן גלזר בלתי עביר, אייל גולסה בקאמבק מופלא. לא חסר סיפורים על מה שקורה במכבי תל אביב בתקופה האחרונה. אחד מהם הוא הסיפור של מתן חוזז שלאחרונה קנה את מקומו בהרכב של ולדאן איביץ' כשהוא משתלב היטב ומציג אינטנסיביות גבוהה כיאה לדרישותיו של המאמן הסרבי.

לאחר שנלחם על מקומו לאורך השנים, וגם את העונה הזו פתח מחוץ לסגל, כיום חוזז הוא חלק בלתי נפרד מהרוטציה של איביץ' ואפילו נחשב לפייבוריט אצל המאמן. "נראה שהשתלם לי להישאר, בטח לפי המשחקים האחרונים", הודה אתמול חוזז בשיחה עם התקשורת. "יש לי כאן חוזה ואני שחקן של המועדון אז אני חלק מהסגל. רציתי להישאר במכבי תל אביב ולהילחם על מקומי ואני מאוד שמח שעשיתי את זה".

מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא חשבתי בכלל על עזיבה". מתן חוזז/ברני ארדוב

הסיפור שלך מאוד מזכיר את מה שהיה עם יונתן כהן בעונה שעברה. מה גרם לך להילחם על ההישארות כאן?

"לא חשבתי בכלל על עזיבה. ידעתי שאני נשאר במכבי תל אביב בכל מחיר העונה ולא שקלתי לרגע לעבור בהשאלה לקבוצה אחרת".

איך אתה מרגיש אחרי שהשתלבת נהדר במשחקים האחרונים והפכת לבורג מרכזי אצל ולדאן איביץ'?

"ברור שאני מרגיש טוב עם זה. אני מרגיש מסופק עם זה שאני משחק ושהעבודה הקשה משתלמת לי. ברור שבתחילת העונה זה היה יותר קשה עבורי כי לא הצלחתי להשתלב. היום אני חלק מהקבוצה ואני משפיע. אני שמח על זה".

הסיפור שלכם במשחקים האחרונים זה הלחץ הגבוה, חטיפות הכדורים, העובדה שגם שחקני הקו הקדמי לא נותנים ליריב לפתח משחק.

"אלו הוראות של המאמן. זה מה שהוא מבקש. אנחנו עובדים על זה באימונים. במיוחד על לחץ אחרי איבוד כדור. אלה הדרישות שלו ואנחנו צריכים למלא אותן. יש גם תוצאות. אנחנו לא סופגים ואנחנו מחזיקים יותר זמן בכדור. יש לכך תוצאות".

עוד בוואלה! ספורט

דניאל טננבאום לא מופתע מההצלחה במכבי תל אביב: "זה לא נפל עליי, אני עובד קשה"

לכתבה המלאה
מתן חוזז שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"המאמן נותן הזדמנויות שוות לכולם". מתן חוזז/ברני ארדוב

אחרי הפגרה הקרובה והארוכה יחזרו כבר רבים מהפצועים ועומדת להיות מלחמה מאוד גדולה. זה משהו שאתם מתייחסים אליו ומדברים ביניכם?

"זה מובן מאליו שזה יקרה במכבי תל אביב כי כל קבוצה בכירה בכל ליגה בעולם, תמיד יהיה לה סגל גדול של שחקנים. בכל קבוצה טובה יש תחרות קשה ומי שיהיה הכי טוב וימלא את ההוראות, ישחק".

אתם מרגישים שאיביץ' נותן הזדמנויות שוות לכולם ללא קשר לשם, גיל או מעמד?

"לגמרי מרגישים שהמאמן נותן הזדמנויות שוות לכולם. המאמן בוחר את השחקנים שהכי מתאימים לו לפי סוג המשחק".

רבים חוששים שמכבי תל אביב תשעמם את הליגה גם העונה. ובכל זאת ראינו השבוע שמכבי חיפה לא תוותר לכם בקלות. כיצד אתם מסתכלים על זה?

"אנחנו משתדלים להסתכל רק על עצמנו אבל ברור שאנחנו מרגישים שיש העונה ליגה יותר שוויונית ויש קבוצות יותר טובות העונה. הליגה יותר צפופה אבל אנחנו במקום הראשון והדברים תלויים בנו. נעשה את הכל כדי לשמור על המקום הראשון שלנו עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully