וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה 63:89 את פנרבחצ'ה, באסקוניה הפתיעה את צסק"א

יומיים לפני מכבי תל אביב, הקטלאנים התעללו בטורקים החלשים, שספגו הפסד חמישי בשישה משחקים. קורי היגינס (22) בלט. טוקו שנגליה (22) הוביל את הבאסקים ל-70:80 על הרוסים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: מכבי תל אביב לפני היציאה למילאנו

המחזור התשיעי ביורוליג ננעל הערב (רביעי) עם שני משחקים. ברצלונה הביסה בקלילות 63:89 את פנרבחצ'ה החלשה וחולקת את הפסגה עם מילאנו ואנאדולו אפס. באסקוניה התאוששה מהתבוסה הביתי למכבי תל אביב והפתיעה את צסק"א עם 70:80 ביתי, לאחר משחק נהדר של טורניקה שנגליה.

קורי היגינס שחקן ברצלונה. GettyImages
קל מאוד, קל מדי. היגינס/GettyImages

ברצלונה - פנרבחצ'ה 63:89

עוד נקודת שפל עבור הקבוצה הטורקית במהלך העונה העגומה הזו. פנרבחצ'ה ספגה הפסד שני ברציפות וחמישי בששת המשחקים האחרונים כשהיא נראית רע מאוד ובמהלך הרבע הרביעי פשוט מושפלת כשהיא מאבדת כדור לפחות שלוש פעמים להטבעה קלה בצד השני. ז'ליקו אוברדוביץ' חווה משבר ענק.

קורי היגינס הוביל את קלעי ברצלונה עם 22 נקודות, אלכס אברינס קלע 12, קייל קוריץ' 11, ברנדון דייויס ואדם האנגה קלעו 10 כל אחד וניקולה מירוטיץ' הוסיף 7 נקודות ו-10 ריבאונדים. את פנר הוביל ז'ופרה לוברן עם 12 נקודות. הטורקים סיימו את המשחק עם 2 מ-10 מהעונשין אחרי שהיו כבר עם 0 מ-8.

עוד בוואלה! ספורט

יורוליג: צסק"א מוסקבה הביסה את פנרבחצ'ה, ז'ליקו אוברדוביץ' קילל את שחקניו

לכתבה המלאה
טורניקה שנגליה, באסקוניה. GettyImages
אדריכל הניצחון המפתיע של באסקוניה. טוקו שנגליה/GettyImages

באסקוניה - צסק"א מוסקבה 70:80

לאחר התבוסה הביתית מול מכבי תל אביב במחזור הקודם הגיעה הערב באסקוניה למשחק מול צסק"א כדי להילחם על כבודה מול אוהדיה. הבאסקים לא רק סיפקו הופעה מכובדת, אלא הדהימו את הרוסים, שלא הצליחו להיצמד לשלושת הראשונות בפסגה. טורניקה שנגליה היה נהדר בשורות באסקוניה עם 22 נקודות ו-6 ריבאונדים, ונעזר בניק סטוסקאס שהיה טוב מתחת לסלים וסיים עם 11 נקודות ו-8 ריבאונדים. ריצת 2:14 בדקות הסיום הבטיחו לבאסקוניה את הניצחון שקירב אותה לשמינייה הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully