וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א מוסקבה הביסה את פנרבחצ'ה, ז'ליקו אוברדוביץ' קילל את שחקניו

31 נקודות של מייק ג'יימס סידרו לקבוצת הפאר הרוסית 70:88, מאמן פנרבחצ'ה ספג הפסד שישי העונה וצרח על שחקניו: "פאק יו, תתביישו!". וילבראן הפתיעה בבלגרד, אולימפיאקוס התאוששה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: החוזים הגבוהים ביורוליג העונה

המחזור השמיני ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים כשבמוקד הביסה צסק"א מוסקבה 70:88 את פנרבחצ'ה הקורסת. וילרבאן שהשיגה בשבוע שעבר ניצחון ביתי מפתיע ודרמטי על צסק"א הפתיעה פעם נוספת, הפעם עם 72:74 על הכוכב האדום בבלגרד אחרי הארכה. אולימפיאקוס התאוששה עם 74:83 חשוב על ז'לגיריס, בעוד ולנסיה הביסה את באיירן מינכן 54:82.

צסק"א מוסקבה - פנרבחצ'ה 70:88

שתיים מהקבוצות הגדולות ביבשת סובלות מעונה קשה, ועבור ז'ליקו אוברדוביץ' היא הפכה קשה אפילו יותר. במהלך המשחק צולם המאמן האגדי צורח על שחקניו בפסק זמן ואף קילל אותם עם "פאק יו, פאק יו, פאק יו כולם. תתביישו!"

המחצית הראשונה הלכה צמוד: פנרבחצ'ה לא מצאה תשובה למייק ג'יימס שהיה מצוין בהיעדרו של נאנדו דה קולו, קוסטס סלוקאס ניהל נהדר את המשחק בצד השני ולחדרי ההלבשה ירדה צסק"א כשהיא מוליכה 34:39. ברבע השלישי להט יאניס שטרלניקס עם ארבע שלשות - שלוש מהן רצופות - ועם 17 נקודות מהירות הטיס את המארחת ליתרון 49:63. משם פנר לא חזרה. ג'יימס סיים עם 31 נקודות (6 מ-8 ל-3), שטרלניקס הוסיף 23. סלוקאס קלע 20 לטורקים, שרשמו הפסד שישי העונה, דרק וויליאמס הוסיף 19.

גיף ז'ליקו אוברדוביץ'. Giphy, אתר רשמי
גיף ז'ליקו אוברדוביץ'/אתר רשמי, Giphy

הכוכב האדום בלגרד - וילרבאן 74:72 (אחרי הארכה)

לאחר שהיממה את צסק"א מוסקבה, השיגה אלופת צרפת ניצחון יוקרתי נוסף - הפעם באחד האולמות הביתיים ביבשת. במצב של 65:65 החטיא דיאן דוידובאץ' את הזריקה שיכולה היתה לנצח את המשחק, ובהארכה הכוכב שילמה על זה. טונייה ג'קירי הכריע, מנגד לורנזו בראון איבד וג'יימס גיסט החטיא על הבאזר. ליביו ז'אן-צ'רלס הצטיין עם 20 נקודות, ג'קירי הוסיף 18 לצד 19 (!) ריבאונדים. בילי בראון הוליך את המפסידה עם 16 נקודות.

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
בלתי נגמר. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 74:83

האדומים מפיראוס התאוששו מהתבוסות מול מכבי תל אביב ואנאדולו אפס בדיוק בזמן, ומזל שברגעי משבר אפשר להסתמך על ואסיליס ספאנוליס: הסמל הגדול של אולימפיאקוס הזכיר נשכחות עם 16 נקודות ו-7 אסיסטים וקיבל את הסיוע העיקרי מניקולה מיליוטינוב (14 ו-8 ריבאונדים). ג'וק לנדייל קלע 23 לשאראס.

גרג מונרו שחקן באיירן מינכן. GettyImages
באיירן חטפה מנועלת הטבלה. גרג מונרו/GettyImages

ולנסיה - באיירן מינכן 56:82

נועלת הטבלה ערב המחזור השפילה את הבווארים וחגגה ניצחון שני העונה, בעיקר בזכות רבע אחרון של 9:23. ואניה מרינקוביץ' הוליך חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 19 נקודות, ולדימיר לוצ'יץ' קלע 14 לאורחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully