וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך לעשות חיל: צפו בשער היקר של נייג'ל האסלביינק בסורינאם

חלוץ הפועל באר שבע שנמצא בכושר הבקעה פנטסטי, סייע לנבחרתו לנצח את ניקרגואה 1:2 ולעלות לגולד קאפ לראשונה מאז 1985

צפו בנייג'ל האסלביינק כובש במדי נבחרת סורינאם/יוטיוב

חלוץ הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק, כבש הלילה (בין שני לשלישי) שער יקר שסייע לסורינאם לנצח את ניקרגואה 1:2 ולהבטיח השתתפות ראשונה בגולד קאפ מאז 1985. האסלביינק השתלט על כדור ארוך, עבר שחקן בתוך הרחבה, חתך משמאל לימין ובעט לפינה הרחוקה. השער שלו קבע 0:2 וסורינאם ניצחה 1:2.

בזכות הניצחון שלה, סורינאם סיימה במקום הראשון בבית ד' בליגת האומות של קונקקאף. אגב, מלך השערים של ליגת האומות באזור הצפון-מרכז אמריקאי והקריביים עם 10 כיבושים, הוא גלאופילו האסלביינק פלייטר, בן משפחתו של נייג'ל האסלביינק ומי ששיחק בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה ב-2018.

האסלביינק נולד וגדל בהולנד, אבל הוזמן לנבחרת סורינאם בזכות שורשיה של משפחתו. ביום שבת הוא ערך הופעת בכורה והלילה כאמור כבר הותיר חותם משמעותי. החלוץ שיחגוג בעוד יומיים את יום הולדתו ה-29, ממשיך בכושר ההבקעה הטוב שלו ואחרי שסיים את המשימה הלאומית, הוא יחזור לבירת הנגב. העונה הוא כבר הספיק לכבוש 6 שערים בליגת העל ואחד נוסף נגד נורשפינג במוקדמות הליגה האירופית.

חלוץ נוסף מליגת העל שכבש הלילה בליגת האומות של קונקקאף הוא אמרי וולשמן מהפועל חיפה. שחקנה של נבחרת גויאנה הבקיע בדקה ה-45 במשחק החוץ נגד ג'מייקה, אבל הרגאי בויז השוו בדקה ה-50 והמשחק הסתיים ב-1:1. וולשמן למעשה כבש את השער הראשון שג'מייקה סופגת בקמפיין, אבל גויאנה הסתפקה במקום השני ולא עלתה לגולד קאפ.

עוד בוואלה!

חילזון בלי קונכיה: הפועל באר שבע עדיין לא קבוצה באמת טובה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully