וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הפסידה בביתה לססארי 94:92, לאחר שכבר הובילה ב-15 הפרש

הסגולים שמטו יתרון דו ספרתי, ספגו 32 נקודות ברבע האחרון והפסידו פעם נוספת לאיטלקים, שמחזיקים במאזן של 0:5 במפגשים מול חולון. משחק נהדר של פניני (20) לא עזר לדרוקר

גיא פניני שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
משחק אדיר שלו לא עזר לחולון. גיא פניני/ברני ארדוב

הפועל חולון רשמה הערב (שלישי) הפסד ביתי כואב לדינמו ססארי 94:92. המארחת הוליכה בביטחה ברוב שלבי המשחק וברבע השלישי כבר צעדה ב-15 נקודות יתרון (52:67) אך נכנעה ליכולת נהדרת של מרקו ספיסו וקרטיס ג'רלס וקרסה ברבע האחרון במהלכו ספגו הסגולים 32 נקודות וירדו מנוצחים פעם נוספת מול ססארי, ששומרת על מאזנה המושלם מול חולון. הקבוצה של שרון דרוקר רשמה הפסד שלישי העונה ותרד למקום הרביעי במידה ומנרסה תנצח.

קלעו להפועל חולון: מרכוס פוסטר 23 נקודות, גיא פניני (6 מ-9 לשלוש) 20 נקודות, לטאביוס וויליאמס 15 נקודות ו-12 ריבאונדים, מלקאי ריצ'רדסון 13 נקודות ו-5 ריבאונדים, טרוי קופיין 9 נקודות ו-6 אסיסטים, טי ג'יי קליין 8 נקודות ו-5 ריבאונדים, ריצ'ארד הוואל (5 ריבאונדים) ועמית שמחון 2 נקודות כ"א.

קלעו לססארי: דישון פייר 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, מרקו ספיסו (7 אסיסטים), קרטיס ג'רלס ודווין אוואנס 15 נקודות כ"א, ג'מאל מקלין (10 ריבאונדים) ומיקו בילאן (7 ריבאונדים) 10 נקודות כ"א, סטפאנו ג'נטילה, פאולויוס סורוקאס ומישל ויטאלי 2 נקודות כ"א.

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
הסגולים רושמים הפסד שלישי במפעל. שרון דרוקר/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1:

שתי הקבוצות הלכו פנימה בפתיחה, כשלטאביוס וויליאמס הוא שחקן המטרה של הסגולים. שתי הקבוצת התקשו לקלוע מבחוץ ונאלצו לחפור לתוך הצבע כדי להשיג נקודות. חדירה קשה של מרכוס פוסטר קבע 4:7 לחולון לאחר שלוש דקות של משחק. טי ג'יי קליין קלע שלשה ראשונה במשחק, אך נענה מיד בצד השני על ידי דוויין אוואנס וזה 11:12. קרטיס ג'רלס עלה לראשונה בשורות ססארי לאחר שש דקות בתוך הרבע הראשון, וקלע שלשת בכורה במדי קבוצתו החדשה התקפה לאחר מכן. הקבוצות החלו להיכנס לקצב והרימו את הרמה בהתקפה. מסירה נהדרת של קליין מצאה את מרכוס פוסטר לדאנק מהדהד, ובסיום רבע צמוד הוליכה חולון 25:26.

רבע 2:

שתי הקבוצות פתחו את הרבע בצורה מבולבלת והתקשו לקלוע. לאחר שלוש דקות בתוך הרבע השני עמדה התוצאה על 0:2 בלבד לאיטלקים. טרוי קופיין הכניס את המארחת לעניינים וקלע נקודות ראשונות עבור הסגולים ברבע השני. גיא פניני עלה מהספסל ולאחר שהחטיא פעם אחת מהקו ועוד שתי שלשות, צלף פעמיים מחוץ לקשת והחזיר את חולון ליתרון, 31:34. סל נוסף של מרכוס פוסטר במתפרצת ועוד שלשה של פניני סגרו ריצת 0:11 מקומית וקבעו יתרון שיא לחולון, 31:39. האיטלקים העלו הילוך וענו בריצת 0:11 משלהם שסגרה את כל הפער, אך מרכוס פוסטר המצויין סגר את ה מחצית עם 9 נקודות רצופות מתוך ה-18 שקלע וחולון ירדה ביתרון 41:50.

עוד בוואלה! ספורט

שרון דרוקר: "היינו בהלם, אולי זה בגלל המצב הביטחוני"

לכתבה המלאה
קרטיס ג'רלס שחקן ססארי. ברני ארדוב
היה שם בשביל הקבוצה שלו במאני טיים. קרטיס ג'רלס/ברני ארדוב

רבע 3:

חולון הגדילה את יתרונה ועלתה ל-44:57 לאחר שבע נקודות רצופות של מלקאי ריצ'רדסון. האיטלקים פשוט לא הצליחו לעשות סלף לא מבחוץ ולא מתוך הצבע וחדירה נהדרת של טרוי קופיין קבעו כבר 15 הפרש סגול. שתי שלשות של דישון פייר הורידו את ההפרש לחד ספרתי, אך מי אם לא מרכוס פוסטר צלף שלשה משלו וקבע 53:64. מרקו סיסו וקרטיס ג'רלס קברו שתי שלשות משלהם בדקה האחרונה של הרבע והבטיחו רבע אחרון מעניין, 62:68 לחולון בסיום הרבע השלישי.

רבע 4:

פניני קבר שתי שלשות אחת לאחר השנייה בפתיחת הרבע אך ססארי הגיבה מיד וזה 69:74. האיטלקים הורידו כבר לשלוש הפרש אך ריצ'רדסון ופניני החזירו את הצבע לפנים של דרוקר ועלו ל-73:80, כארבע וחצי דקות לסיום. האורחת לא ויתרה וצמצמה למינוס 2 בלבד, וגרמה לשרון דרוקר להזעיק פסק זמן. ססארי אף עלתה ליתרון לאחר אסיסט נהדר של ספיסו לאוואנס וזה 83:84 כשתי דקות לסיום ההתמודדות. האיטלקים השתלטו על המשחק בדקות האחרונות בעוד המארחת נראתה מבולבלת. שלשה של ג'רלס קבעה יתרון ארבע לססארי במהלך הדקה האחרונה, ומזה חולון כבר לא הצליחה לחזור. 92:94 לססארי בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully