וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "היינו בהלם, אולי זה בגלל המצב הביטחוני"

מאמן הפועל חולון הסביר את הקאמבק של קבוצתו מול מנרסה: "שינינו דברים טקטיים וחזרנו יחד עם הקהל". על ההחטאות של האוול מהקו: "צחקתי איתו שהוא הפך להיות שאקיל"

אוהדי הפועל חולון מוחאים כפיים/אהרלה וייסברג

הפועל חולון רשמה הערב (רביעי) את ניצחונה השלישי ברציפות בליגת האלופות, ואף עשתה היסטוריה ב-88:90 הביתי על מנרסה: לראשונה בתולדותיה, היא גברה על יריבה ספרדית. הסגולים, שפתחו את העונה בשני הפסדים, טיפסו למקום השלישי בבית א' שממנו עולים לשמינית הגמר. הם התאוששו מפיגור מוקדם של 24:11 במהלך הרבע הראשון ו-40:24 במהלך הרבע השני.

"היינו בהלם בהתחלה", הודה המאמן שרון דרוקר. "אולי בגלל המצב הביטחוני ואולי בגלל שני הניצחונות האחרונים, הרגשתי שאנחנו לא כאן. הספרדים ניצלו את זה וברחו ליתרון דו ספרתי, ונאלצנו לרדוף אחריהם. שינינו דברים טקטיים, והתחלנו לחזור למשחק ביחד עם הקהל. הייתה אווירה נהדרת. ירדנו למחצית בפיגור שתי נקודות, וידענו שאנחנו במשחק".

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
יצא מההלם. שרון דרוקר/ברני ארדוב

חולון סיימה את המשחק עם 14 מ-26 בלבד מהעונשין, כשריצ'רד האוול נתקע על 3 מ-10, והייתה עלולה לשלם ביוקר על ההחטאות הרבות. "השארנו הרבה נקודות על הקו, אבל זה חלק מהמשחק. צחקתי עם ריצ'י שהוא הפך להיות שאקיל. הוא לא קלע עונשין רע, אולי הוא פשוט נכנס לתקופה כזאת. אני גאה בשחקנים, שבאו בסיטואציה הזאת וידעו איך לחזור ולקחת את המשחק. הפסדנו ככה לטורק טלקום אנקרה, והפעם ניצחנו".

טרוי קופיין, שהצטרף בשבוע שעבר לקבוצה, נשמע מאושר: "בפתיחת המשחק לא מצאנו את האנרגיות שהיינו צריכים, אבל ברבע השני התחלנו לשחק כמו קבוצה והקהל דחף אותנו. ריאן תומפסון הביא לנו אנרגיות, ריצ'י האוול נכנס טוב למשחק ומרקוס פוסטר עשה מה שהוא בדרך כלל עושה. אני מודה על ההזדמנות שיש לי לשחק כאן, עם בסיס האוהדים הזה, החברים והמאמן".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully