וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות היורו: ויילס ניצחה 0:2 את הונגריה ועלתה על חשבונה

צמד של ראמזי שלח את בייל לאליפות אירופה, הונגריה וסלובקיה ינתחמו בפלייאוף. שלושער לגנאברי ב-1:6 של גרמניה על צפון אירלנד ולוויינאלדום ב-0:5 של הולנד על אסטוניה. בן שמעון וקפריסין חטפו 6:1 מבלגיה

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר המשחק בין ישראל לפולין

זהו זה, תם ונשלם שלב הבתים של מוקדמות יורו 2020. במוקד עשרת משחקי הסיום שנערכו הערב (שלישי) ניצב הקרב הגדול בבית ה', בו ניצחה ויילס 0:2 את הונגריה ועלתה על חשבונה לאליפות אירופה, כשבמקביל סלובקיה עשתה את שלה אך תתנחם בפלייאוף בלבד. סרג' גנאברי חגג שלושער בנבחרת גרמניה, ג'ורג'יו ויינאלדום חגג שלושער בנבחרת הולנד, ולבסוף המאנשאפט הם אלה שעלו מפסגת הבית. רן בן שמעון ונבחרת קפריסין אמנם הובילו 0:1 על בלגיה, אך חטפו 6:1.

העולות ליורו 2020 משלב הבתים:

אנגליה, צ'כיה, אוקראינה, פורטוגל, גרמניה, הולנד, שוויץ, דנמרק, קרואטיה, ויילס, ספרד, שבדיה, פולין, אוסטריה, צרפת, טורקיה, בלגיה, רוסיה.

העולות לשלב הפלייאוף:

קוסובו, בולגריה, סרביה, צפון אירלנד, בלארוס, אירלנד, גאורגיה, סלובקיה, הונגריה, נורבגיה, רומניה, צפון מקדוניה, ישראל, איסלנד, סקוטלנד.

בית ה'

ויילס - הונגריה 0:2

שתי הנבחרות הגיעו למשחק הגורלי כשגורלן בידיהם: ניצחון של כל אחת היה שולח אותה ליורו, כשגם תיקו מספיק היה להונגרים. אלא שלארון ראמזי היו תכניות אחרות. המארחת נישאה על גבי האווירה הנהדרת בקרדיף ובדקה ה-15 גם מצאה את הרשת, כשקשר יובנטוס התרומם נהדר ונגח פנימה את ההגבהה של גארת' בייל מאגף ימין. ראצמזי השלים צמד ראשון בקריירה בנבחרת הבוגרת בדקה ה-47, כשנותר לבד ברחבה וקבע 0:2. ההונגרים ניסו לחזור לעניינים במחצית השנייה, וכעת הדרך היחידה שלהם להעפיל ליורו תהיה דרך הפלייאוף.

סלובקיה - אזרבייג'ן 0:2

הסלובקים ידעו כי הסיכוי היחיד שלהם להעפיל מהמוקדמות הוא ניצחון ביתי ותיקו במשחק המקביל - אבל רק חצי מהתסריט הזה קרה. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-19, כשמארק האמשיק מצא את רוברט בוז'ניק שבעט פנימה. בדקה ה-86 עבר האמשיק לתפקיד הכובש, אבל זה לא הספיק.

שחקני נבחרת ויילס חוגגים. רויטרס
ויילס עשתה זאת. ראמזי/רויטרס

בית ג'

גרמניה - צפון אירלנד 1:6

המאנשאפט סיפקו הצגה והבטיחו את פסגת הבית. האורחת הדהימה עם פצצה של מרכוס סמית' כבר בדקה השביעית, המאנשאפט חזרו בדקה ה-19 עם ביצוע לא פחות יפה של סרג' גנאברי, שהסתובב ברחבה והפגיז לחיבורים. המהפך הושלם בדקה ה-43, כשכדור רוחב התגלגל ברחבה והגיע ללאון גורצקה, שדחק פנימה וקבע 1:2. המופע של גנאברי נמשך בדקה ה-47, וכשהשלים שלושער בדקה ה-60 ציין שער 13 ב-13 משחקים בנבחרת. בדקה ה-73 חגג גורצקה את השני שלו, ובתוספת הזמן הניח יוליאן בראנדט את הדובדבן על הקצפת.

הולנד - אסטוניה 0:5

האוראנג' סיפקו הצגה גם כן, אבל סיימו את הבית במקום השני. המארחים לא חיכו זמן רב כדי לחגוג, כשבדקה השישית נגח פנימה ג'ורג'יו ויינאלדום את ההגבהה של קווינסי פרומס. בדקה ה-19 הוסיף ניית'ן אקה נגיחה משלו וקבע 0:2. ויינאלדום ניצל טעות בהגנה (66) ואז הפך להולנדי הראשון מאז רובין ואן פרסי ב-2013 שמשלים שלושער במדים הלאומיים (79). מיירון בואדו בן ה-18 התכבד בשער שסגר עניין בתוספת הזמן.

שחקני נבחרת גרמניה חוגגים עם סרג' גנאברי. רויטרס
יופי של דרך לסגור קמפיין מוקדמות. הגרמנים חוגגים/רויטרס

בית ז'

פולין - סלובניה 2:3

לאחר שהבטיחו את הפסגה, התפנו הפולנים לסגור עניין במשחק לפרוטוקול בלבד. סבסטיאן שימנסקי העניק להם 0:1 כבר בדקה השלישית, האורחת חזרה מכיבוש של טים מטאבז' (14), וגם את השער של רוברט לבנדובסקי (54) הצליחה סלובניה למחוק מרגלי יוסיפ איליצ'יץ' (61).

לטביה - אוסטריה 0:1

לאחר שהפסידו את תשעת המשחקים הראשונים שלהם בקמפיין, הלטבים סגרו אותו בטעם טוב עם ניצחון ביתי מפתיע, שכמובן לא קבע כלום לשתי הנבחרות. מרקיס אוס כבש (65).

שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. AP
ניצחון דרמטי. לבנדובסקי/AP

בית ט'

בלגיה - קפריסין 1:6

השדים האדומים שמרו בקלילות על המאזן המושלם ונעלו קמפיין מוקדמות נפלא. הקפריסאים הדהימו בדקה ה-14 עם מתפרצת שהסתיימה ברגליו של יואנו, אלא שכריסטיאן בנטקה (16, 68), קווין דה בראונה (36, 41), יאניק קראסקו (44) ושער עצמי של קיפרוס כריסטופורו (54) הפכו.

סן מרינו - רוסיה 5:0

הרוסים שכבר העפילו מהמקום השני עוד לפני המשחק לא התקשו לרגע, במשחק בו הדבר המעניין ביותר היה האיש שלא מצא את הרשת - ארטיום דזיובה, שלא הצליח להפוך למלך שערי המוקדמות. דאלר קוזיאייב (3), סרגיי פטרוב (19), אלכסיי מירנצ'וק (49), אלכסיי איונוב (56) וניקולאי קומליצ'נקו (78) כבשו.

משחק נוסף:

סקוטלנד - קזחסטן 1:3
לסקוטלנד: ג'ון מגין (48, 90), סטיבן נייסמית' (64), לקזחסטן: באקיטיור זאיינוטדינוב (34)

מאמן נבחרת קפריסין רן בן שמעון. רויטרס
הוביל, וחטף רביעייה במחצית הראשונה. בן שמעון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully