וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ריאל מדריד הביסה את חימקי מוסקבה 76:104, ניצחון דרמטי לפאו

ניק קלאתיס (19 נק' ו-12 אס') הוביל את היוונים לניצחון דרמטי בז'לגיריס. משחק מושלם מהשדה לטבארס (15 נקודות) שחבטה ברוסים. אנאדולו ניצחה את וילרבאן 84:90 בצרפת

עריכת וידאו: מתן חדד

שבוע יורוליג עמוס במיוחד יצא לדרך הערב (שלישי) עם פתיחתו של המחזור התשיעי, כאשר מלבד המשחק של מכבי תל אביב אצל מילאנו נערכים שישה משחקים נוספים. בזה שכבר הסתיים ניצחה פנאתינייקוס את ז'לגיריס 85:86 בקובנה. ריאל מדריד אירחה את חימקי מוסקבה לקרב צמרת, והביסה אותה 76:104 לאחר שמחצית הוליכה 42:65. באיירן מינכן ניצחה את אולימפיאקוס המאכזבת 82:85. וילרבאן הפסידה לראשונה בביתה, 90:84 מול אנאדולו אפס. בקרב תחתית ניצחה אלבה ברלין 80:93 בביתה את הכוכב האדום בלגרד.

שחקן ריאל מדריד וולטר טבארס. GettyImages
משחק מושלם מהשדה. טבארס/GettyImages

ז'לגיריס קובנה - פנאתינייקוס 86:85

ההדחה מהגביע מול פרומיתאס הצנועה וההפסד הביתי המפתיע מול אלבה ברלין גרמו לפיטוריו של מאמן פנאתינייקוס ארגריס פדולאקיס. במקומו עמד הערב על הקווים עוזרו גיורגיוס וובוראס, שהצליח להרגיע את הרוחות עם ניצחון חוץ חשו בצרפב מאוד. פאו פתחה היטב, ניק קלאתיס היה נהדר גם בניהול המשחק וגם בקליעה והיוונים פתחו יתרון דו-ספרתי. מריוס גריגוניס צימק ל-82:79 בלבד, חצי דקה לסיום, ולאחר שארתורס מילאקניס ניסה להחטיא מהקו בכוונה אבל דווקא קלע, שתי שניות לסיום, החטיא גם טייריס רייס מהעונשין בצד השני. המארחת קיבלה הזדמנות אחרונה להשלים מהפך דרמטי, אלא ששלשת ההתאבדות של ג'וק לנדייל יצאה החוצה. קלאתיס סיים עם 19 נקודות ו-12 אסיסטים, דשון תומאס הוסיף 13. מנגד, 15 של זאק לידיי ו-14 של לוקאס לקביצ'יוס לא הספיקו לשרונאס יאסיקביצ'יוס.

ריאל מדריד - חימקי מוסקבה 76:104

לאחר הניצחון המרשים בקלאסיקו במחזור היורוליג הקודם, הפסידו הבלאנקוס בליגה לראשונה לבילבאו והגיעו עם חשש מסויים לקראת המשחק מול אחת הקבוצות החמות ביורוליג. החשש הזה התפוגג מהר מאוד, לאחר שריאל ניצחה את הרבע השני 17:34 ולמעשה גמרה את המשחק עוד במחצית הראשונה, אותה סיימו השחקנים של פאבלו לאסו ביתרון 42:65. אנתוני רנדולף הוליך את קלעי הבלאנקוס עם 19 נקודות ו-5 שלשות, כשוולטר טבארס הענק קלע 15 עם 100 אחוזים מהשדה. אלכסיי שבד, כוכבה של חימקי, היה פושר וסיים את המשחק עם 12 נקודות באחוזים רעים (4 מ-13 מהשדה) וכך הרוסים לא באמת יכלו לאיים על ריאל מדריד בביתה. הבלאנקוס נצמדו לחימקי ומכבי תל אביב עם מאזן 3:6.

וילרבאן - אנאדולו אפס 90:84

זה הלך קשה, אך בסופו שלדבר הצליחה סגנית אלופת היורוליג להנחיל הפסד בית ראשון לצרפתים העיקשים, שכבר ניצחו את היווניות ואת צסק"א באולמם. מי אם לא שיין לארקין הוליך את הטורקים עם 19 נקודות ו-14 מ-14 מהקו. ואסילי מיצ'יץ' היה נהדר אצל אנאדולו עם 16 נקודות ו-8 אסיסטים ויחד עם הופעה נהדרת של סרטאץ' סנלי שעלה מהספסל ותרם 15 נקודות סייעו לקבוצתם לצאת עם ניצחון חוץ גדול.

עוד בוואלה! ספורט

אחרי סמית' ורייס, גם אלכס טיוס מועמד לנבחרת העשור של היורוליג

לכתבה המלאה
ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
דאבל דאבל שהיה שווה ניצחון לפאו. ניק קלאת'יס/GettyImages

באיירן מינכן - אולימפיאקוס 82:85

אולימפיאקוס ממשיכה לאכזב. לאחר שחזרו למסלול הניצחונות במחזור הקודם, שמטו הערב היוונים יתרון דו ספרתי במהלך הרבע האחרון, חטפו 30 נקודות ברבע האחרון ורשמו הפסד יורוליג שישי העונה. באיירן קיבלה משחק מצויין מדנילו בארטל (18 נקודות) ומאודו לו (19 נקודות ו-7 אסיסטים) ועם המון אופי השיגה ניצחון חשוב שמגיע לאחר שבשבוע שעבר איכזבו הבווארים כשקלעו 56 נקודות בלבד מול ולנסיה. הבווארים עם ניצחון רביעי העונה, בעוד אולימפיאקוס במאזן מאכזב של 6:3.

אלבה ברלין - הכוכב האדום 80:93

המארחת פתחה מצויין, קיבלה משחק נהדר מלוק סיקמה (19 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים) ורוקאס גידראיטיס (22 נקודות יחד עם 5 ריבאונדים) ולא הביטה לאחור. אלבה הובילה במשחק לכל אורכו בעוד אצל הכוכב האדום קלעו רק שני שחקנים בספרות כפולות. הסרבים נכון לעכשיו מחזיקים במאזן החלש ביורוליג עם שני ניצחונות בלבד מול שבעה הפסדים. הגרמנים שיפרו את מאזנם ל-6:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully