וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק כמעט הופסק, אנדי הרצוג: "רוב השחקנים שלי לא רגילים לרמה הזו"

16.11.2019 / 23:50

מאמן הנבחרת סיכם את ההפסד לפולין, דאבור: "בפלייאוף נצטרך להתעלות ל-90 דקות, לא 10". רוטנשטיינר ניסה לשכנע את בז'צ'ק למנוע מהשופט לשרוק לסיום בשל פריצת האוהדים

תגובות שחקני נבחרת ישראל אחרי פולין/צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: נבחרת אורוגוואי נוחתת בארץ

לא כך קיוותה נבחרת ישראל שייראה משחק הבית האחרון שלה במוקדמות יורו. התוצאה אמנם לא איומה - הפסד 2:1 לפולין החזקה - אבל היכולת היתה לפרקים מאכזבת מאוד והתוצאה היתה יכולה להיות גבוהה הרבה יותר, אפילו כשהאורחת בחרה להתחיל את המשחק עם רוברט לבנדובסקי על הספסל. גז'גוז' קריכוביאק כבש ראשון (4), קשישטוף פיונטק הכפיל (54) ומונס דאבור רק צימק בדקה ה-88. הקמפיין יגיע לסיומו מול צפון מקדוניה בחוץ ביום שלישי, ויקבע רק דבר אחד: האם נבחרת ישראל תסיים את הבית שלה במקום הרביעי או החמישי. אז נכון, הכחולים-לבנים אמנם העפילו לפלייאוף המוקדמות בזכות ליגת האומות ושינוי השיטה, אבל ביכולת הזו ספק מאוד אם יצליחו לעבור את חצי הגמר בחודש מרץ.

בתוספת הזמן נרשמו כמה רגעי חרדה בנבחרת ישראל. כמה אוהדים פרצו למגרש ומאבטח שרדף אחריהם, פגע בתומאש קנדז'ורה שנפל לקרקע. השופט הפיני מתיאס גסטראניוס לקח את הכדור ורצה להפסיק את המשחק, למרות ששחקני נבחרת ישראל הפצירו בו לשנות את ההחלטה. המנהל הטכני, וילי רוטנשטיינר, מיהר לרדת לכר הדשא וביקש ממאמן פולין, ייז'י בז'צ'ק להגיד לשופט להמשיך את ההתמודדות. אחרי בירורים שארכו כשלוש דקות, השופט התרצה והמשחק התחדש לתוספת הזמן שנותרה.

מאמן נבחרת ישראל אנדי הרצוג. יוסי ציפקיס
יש עוד עבודה לקראת מרץ. הרצוג/יוסי ציפקיס
אוהד ישראלי מחבק את שחקן נבחרת פולין רוברט לבנדובסקי. AP
הרגע העגום במשחק. אוהד מחבק את לבנדובסקי/AP
אוהד נבחרת ישראל פורץ לדשא במשחק מול נבחרת פולין. AP
אוהד נבחרת ישראל פורץ לדשא במשחק מול נבחרת פולין/AP
אוהד נבחרת ישראל פורץ לדשא במשחק מול נבחרת פולין. AP
אוהד נבחרת ישראל פורץ לדשא במשחק מול נבחרת פולין/AP

אנדי הרצוג סיכם ואמר: "המחצית הראשונה הייתה מאוד מאכזבת. לא התמודדנו על הלחץ של פולין, היינו מאוד פאסיביים ופשוט חיכינו מאחור. רוב השחקנים שלי לא רגילים לרמה הזו, ראיתם את ההבדלים בין שחקני ליגת האלופות, לשחקנים שלי שלא רגילים לאינטנסיביות כזו. היה לנו מזל שירדנו להפסקה רק בפיגור 1:0. במחצית השנייה היו כמה רגעים טובים והמחליפים שיחקו היטב. מונס דאבור היה מצוין היום נגד נבחרת עם הגנה מאוד חזקה".

"מחצית ראשונה שלילית מבחינתנו, לא עשינו כלום", הודה מונס דאבור. "כנראה שהיינו מבוהלים מהכדור, כשאתה לא פותח טוב מול נבחרת כל כך טובה אתה גם מאבד את הביטחון. במחצית השנייה כנראה שהמערך התאים יותר במשחק של היום, היא היתה קצת יותר חיובית. ברור שנצטרך להשתפר. פולין נבחרת סופר-פיזית, יש שם שחקנים שמשחקים בטופ העולמי. ניסיתי לעשות את המקסימום, נתתי את כל כולי, אני מקווה שבפעם הבאה גם נצליח לנצח.

"העליה לפלייאוף נותנת לנו יותר מוטיבציה, כי גם היום ראינו שאנחנו פחות טובים מנבחרות כאלה ונצטרך להתעלות מהדקה הראשונה ועד הדקה ה-90, 10 דקות פה או שם לא יספיקו לנו".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
לפחות כבש. דאבור/יוסי ציפקיס

ביברס נאתכו הוסיף: "אפשר לחלק את המשחק הזה לשניים - במחצית הראשונה לא הצלחנו לשחק כדורגל והם עלו עלינו בכל פרמטר, במחצית השנייה לקחנו יותר סיכון ולפחות שיחקנו והגענו לחצאי מצבים. לא נפגוש את הפולנים בפלייאוף אבל ברור שנצטרך לשחק יותר טוב. צריך לסיים את הקמפיין בצורה חיובית ואז נתחיל להתכונן למה שכולנו מחכים לו".

על כך שהשופט כמעט הפסיק את המשחק לפני הזמן אמר הקפטן: "השופט לא הבין את הסיטואציה ואני שמח שהוא היה מספיק הוגן לשמוע ולהבין שהמאבטח פגע בשחקן. חבל שדברים כאלה קורים. לא הבנו בהתחלה על מה הוא מפסיק כי בכל משחק באירופה כמעט אוהדים פורצים למגרש".

על המשחק האחרון בקמפיין והרצון של השחקנים לעזור לערן זהבי לסיים כמלך שערים אמר: "המשחק בשלישי יהיה קשה מול נבחרת עם שחקנים מוכשרים ונצטרך להיות ביכולת מצויינת. מצד אחד חשוב לנו שזהבי יסיים מלך שערים אבל יותר חשוב שנבקיע ולא משנה מי. אם נוכל לעזוור לו נעשה זאת בשמחה".

ביברס נאתכו שחקן נבחרת ישראל. רויטרס
שמח שהשופט היה הוגן. נאתכו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully