וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת פורטוגל עלתה ליורו 2020, סרביה תתמודד בפלייאוף

ברונו פרננדש (39) וכריסטיאנו רונאלדו בשערו ה-99 בנבחרת (86) סידרו לאלופת אירופה 0:2 בלוקסמבורג ואת הכרטיס לטורניר הגמר. סרביה סיימה ב-2:2 מול אוקראינה ותתמודד בפלייאוף

כריסטיאנו רונאלדו, נבחרת פורטוגל. רויטרס
חשבתם שהוא יסיים את הקמפיין בלי השער ה-99 שלו במדים הלאומיים? רונאלדו/רויטרס

שבעה משחקים נערכים היום (ראשון) במסגרת בתים א', ב' ו-ח' במוקדמות יורו 2020, כשבבית ב' עדיין לא נסגרה סופית רשימת המעפילות.

העולות ליורו עד כה:

אוקראינה, ספרד, פולין, בלגיה, רוסיה, איטליה, טורקיה, צרפת, אנגליה, צ'כיה פינלנד, שבדיה, גרמניה, אוסטריה, קרואטיה, הולנד ופורטוגל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. GettyImages
כריסטיאנו רונאלדו מתוסכל/GettyImages

בית ב'

סרביה - אוקראינה 2:2

המארחת מלכתחילה הגיעה אל המשחק כשהיא לא תלויה בעצמה ואירחה בבלגרד את ראש הבית במשחק ללא קהל. עם זאת, הקהל שצפה במשחק מהבית ודאי נהנה במשחק רב אירועים ושערים שנגמר ללא הכרעה. אוקראינה מסיימת קמפיין ללא הפסד, סרביה תיאלץ להיאבק על הכרטיס אל טורניר הגמר בפלייאוף. סרביה עלתה ליתרון בדקה התשיעית. מיקולה מטביינקו נגע ביד ברחבה, דושאן טאדיץ' בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1. האוקראינים איזנו בדקה ה-33. ויקטור ציגאנקוב הגביה מימין, רומן יארמצ'וק נותר חופשי ברחבה ונגח פנימה את ה-1:1. סרביה עלתה ל-1:2 בדקה ה-56 כשאלכסנדר מיטרוביץ' בעט מקרוב פנימה אחרי הגבהה של דושאן טאדיץ'. ארטם בסידין השווה ל-2:2 בתוספת הזמן.

לוקסמבורג - פורטוגל 2:0

כריסטיאנו רונאלדו וחבריו הצליחו לעמוד במטרה לשמה הגיעו לחלון הנבחרות הנוכחי והשיגו ניצחון שני מול שתי נמושות הבית כדי להבטיח את המקום השני ועימו כמובן הכרטיס ליורו 2020. רונאלדו עצמו כבש את שערו ה-99 במדים הלאומיים בדקה ה-86 ממילימטר מול שער ריק ויוכל להפוך לראשון בהיסטוריה שישתתף ואולי גם יכבוש בחמישה טורנירי יורו שונים. מי יודע? אולי הוא גם יהיה הראשון שמופיע בשלושה משחקי גמר. האורחת השיגה את השער היקר בדקה ה-39. ברנרדו סילבה שלח כדור עומק לעבר ברונו פרננדש, שהשתלט עליו נהדר ובעט בחצי תפנית של הגוף פנימה את ה-0:1. כריסטיאנו רונאלדו כבש את השני ואת ה-11 שלו בקמפיין המוקדמות בדקה ה-86 כשדחק פנימה מול שער ריק אחרי בעיטה של דיוגו ז'וטה, פורטוגל ב-0:2 ובדרך ליורו 2020.

שחקני נבחרת סרביה חוגגים, דושאן טאדיץ'. AP
שחקני סרביה חוגגים עם טאדיץ', אבל הם ייאלצו להתמודד על המקום ביורו בפלייאוף/AP

בית א'

קוסובו - אנגליה (19:00, ספורט 4)

בעוד לשתי הנבחרות אין על מה לשחק, אוהדי הכדורגל צפויים להנות ממשחק משוחרר ואפילו רב שערים. האנגלים מציגים התקפה קטלנית בטורניר המוקדמות הנוכחי, וכובשים 4.6 שערים בממוצע למשחק. הגולש ערן זהבי יעקוב מקרוב אחר הארי קיין, שצמוד אליו בראש טבלת המבקיעים של הטורניר עם 11 שערים שכבש עד כה. הנבחרת האקס יוגוסלבית רשמה קמפיין בכורה מרשים כשהראתה עליונות על בולגריה ומונטנגרו, ואף הדהימה את צ'כיה שהעפילה מהמקום השני עם ניצחון 1:2 בספטמבר האחרון - ללא ספק ניצחונה הגדול ביותר של הנבחרת של ברנרד שלאנד.

בולגריה - צ'כיה (19:00, ספורט 5+)

צ'כיה כבר הבטיחה את עלייתה מהמקום השני, בעוד סיכויי הבולגרים להגיע לפלייאוף כמעט ולא קיימים. לאור היכולת המבישה של הנבחרת שבעבר שיחקו בה כוכבים כמו חריסטו סטויצ'קוב ודמיטאר ברבטוב, ובטח לאחר התקרית המבישה של קריאותיהם הגזעניות של אוהדיהם בצמד המשחקים נגד אנגליה - נראה שההעפלה ליורו 2020 היא הדבר האחרון שצריך להעסיק את אנשי הנבחרת הבולגרית.

עוד בוואלה! ספורט

נבחרת ישראל העפילה לפלייאוף של מוקדמות יורו 2020

לכתבה המלאה
אוליבייה ז'ירו שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
יסיימו עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות? אוליבייה ז'ירו/רויטרס

בית ח'

אלבניה - צרפת (21:45, ספורט 4)

אלופת העולם כבר הבטיחה את המקום הראשון, ותרצה לסיים את קמפיין המוקדמות עם ניצחון חוץ שלישי ברציפות. המארחת לעומת זאת תשמח אף היא לסיים בטעם מתוק, ולרשום טורניר מוקדמות ללא הפסד בית לראשונה מאז 2003. המאזן הביתי משחק לידי האלבנים, שב-10 מתוך 12 ניצחונות הבית שלהם, ניצחו מבלי לספוג.

אנדורה - טורקיה (21:45)


מולדובה - איסלנד (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully